Jubileumi vacsora

Juno Hotel Étterme KomáromJuno Hotel Étterme Komárom a térképen

Kiváló 2019. áprilisban, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2019. május 14.
A komáromi Vox Femina Kórus, fennállásának 40 éves jubileumát ünnepelte. Itt rendeltük meg ünnepi vacsoránkat, mely nagyon jó választás volt. Ízlésesen megterített asztal várt bennünket, a svédasztalos vacsora nagyon finom és bőséges volt. A pincérek figyelmesek és udvariasak voltak, s folyamatosan töltötték fel, a tálaló edényeket frissensült ételekkel!
Az est, valóban ünnepi volt, mivel élő zene mellett ünnepelhettünk. Nagy örömünkre, a zenekar is felköszöntötte a szülinapos kórust.
Köszönjük szépen Juno Hotel Étterme!

Juno Hotel Étterme további értékelései

2018.06.09a párjával
A közeli hotelben szálltunk meg, és több étterem is volt a közelben. Sorban mindet kipróbáltuk, és a végén ez az étterem nyerte el a tetszésünket. Az épületet ép felújítják, így a környék elég rendezetlen, de ebből bent az étteremben semmit sem lehetett érzékelni. Tisztaság volt, és amikor mi ott...
2017.12.01a párjával
Az étterem nagy meglepetés volt számunkra.Nem a Hotel vendégei voltunk,úgy ajánlották a helyet.Viszonylag sok felé jártunk már az országban de ilyent még nem nagyon tapasztaltunk. Svéd asztalos ebéd és vacsora nagyon kedvező áron.Több ételből lehet választani .Leves, főétel...
Thermál Hotel és Kemping Komárom - Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel
Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel