Soha többet...

Kocsis Vendéglő KomáromKocsis Vendéglő Komárom a térképen

Szörnyű 2013. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. augusztus 7.
Sok étteremben, vagy étteremnek csúfolt helyen jártam már életem során. Több ország több városában és éttermében volt szerencsém már ételeket kóstolni, de még ilyen rossz tapasztalatom nem volt étteremmel kapcsolatban, mint amilyen "élményt" a Kocsis Vendéglő ételei és kiszolgálása okozott számunkra.
Azt mindenképpen meg kell hagyni, hogy a legelső benyomás, amikor megpillantottuk a vendéglőt, valamint amikor beléptünk az ajtón még pozitív volt. Ám ezt gyorsan gyorsan feledtette a felszolgálók nemtörődömsége. Beletelt pár percbe, mire feleszméltek a nagy beszélgetés közepette, hogy ott állunk. Amit megértettünk volna abban az esetben, ha lett volna rajtunk kívül más vendég a helyszínen, de nem volt!
Miután túljutottunk a kezdeti nehézségeken és helyet foglaltunk, valamint a képek és leírások alapján igen gusztusos ételek közül is sikerült választanunk, meglepődve tapasztaltuk, hogy sem fűszerek, sem szalvéta nincs az asztalon előkészítve (és ez így is maradt távozásunkig, így mindenkinek javaslom, hogy vigyen magával, vagy legalább zsebkendőt!!!).
Amit rendeltünk:
Tál 2 személyre ( Gyümölcsös csirkecomb filé, Baconnal tekert camembert kapros tejföllel, Pangasius halfilé, Natúrszelet gombamártással, Steak burgonya, Párolt zöldség, rizs)
Én személy szerint a rizst nem igazán kedvelem, viszont ezen a napon az egyetlen ehető étel a tányérunkon ez volt.
Életem során egy helyről sem távoztam úgy, hogy meg ne ettem volna amit elém hoztam, főleg amiatt, mert ehetetlen volt, de itt ez történt.
A csirkecomb nyers volt! Igen, ez nem elgépelés NYERS volt. Szép rózsaszín színben pompázott a bőre alatt.
A burgonya köret olyan volt, mint amit mikrohullámú sütőben melegítettek volna fel, de frissen kisültnek semmiképpen sem lehetett nevezni, ezt azért egy laikus is észreveszi, hogy melyik a frissen elkészített krumpli és melyik a felmelegített.
A tálon a cukros lépen tocsogó mindenféle gyümölcsdarab leve mindent átitatott, így mindennek volt egy kis kellemetlenül édes utóíze is.
A legvégére hagytam a halat, gondoltam, hogy azt biztosan nem ronthatták el, így a pénzünkért talán ehetünk is valamit...de tévedtem!
Ez csak halfilének csúfolt zsír volt. Ez a tipikus alacsony árkategóriájú Tescos halfilé, amin hús nem igazán található csak a nagy fehér zsír. De ez még csak a kisebb gond volt vele, mert miután megkóstoltuk majdhogy nem vissza is jött, mert mérhetetlenül sós volt. Én imádom a sót, szinte mindent megsózok, de ez már nekem is bőven sok volt. Egyszerűen ehetetlenül sós kategória!!!
Összességében amiből tudtunk enni az a párolt zöldség, a Baconnal tekert camembert kapros tejföllel, Natúrszelet gombamártással, és a rizs... És ezeket se bírtuk mind legyűrni, csupán ettünk belőle!
Elején szemezgettünk a desszertekkel is, de ezután az ebéd után felálltunk az asztaltól, a tányérunkon hagyva a kihozott ételek 80%-át, fizettünk és távoztunk.
Valamint megfogadtunk, hogy még egyszer többet be nem tesszük arra a helyre a lábunkat, mert így még nem jártunk sehol, hogy csak turkáltuk az ételt fél óráig, hátha találunk közte ehetőt.
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Gyenge

Kocsis Vendéglő további értékelései

2023.01.05gyerekekkel
Október utolsó napján érkeztünk meg Komáromba.Már elmúlt délután 1 óra amikorra elfoglaltuk a szállásunkat a fürdő területén lévő csodálatos nagy új építésű faházba.Nem akartunk út közben megállni enni,inkább siettünk.Gondoltuk úgyis találunk egy jó kis helyet ahol majd megebédelünl.És nem is...
2022.11.19a párjával
Sok jót hallottunk már az étteremről, nem csalódtunk, nagyon jó hely, kedves kiszolgálás, bőséges svédasztalos kínálat.
2018.08.16családjával
Nagyon sokat járunk a svédasztalos éttermükbe. Van úgy, hogy előre asztalt foglalunk, de a legtöbbször váratlanul jelenünk meg és olyan még nem volt, hogy ne kaptunk volna asztalt vagy elutasításban lett volna részünk! A felszolgálók kedvesek, udvariasok, az ételek finomak ha valami elfogy hamar...
Thermál Hotel és Kemping Komárom - Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel
Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel