Dőzsölés

Kocsis Vendéglő KomáromKocsis Vendéglő Komárom a térképen

Kiváló 2016. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. július 3.
Kedvenc éttermem volt és maradt.Évek óta visszajárunk,ha gyógykezelésre jövünk a fürdőbe.Nagy a választék,az ételek finomak,frissek és forrók.Az italok hidegek.Kedvenc ételem a vadas,de a salátáikat is imádom a rengeteg olajbogyóval.Kétféle desszert közül lehet választani vagy meg lehet kóstolni a jéghideg gyümölcssalátát.

Kocsis Vendéglő további értékelései

2023.01.05gyerekekkel
Október utolsó napján érkeztünk meg Komáromba.Már elmúlt délután 1 óra amikorra elfoglaltuk a szállásunkat a fürdő területén lévő csodálatos nagy új építésű faházba.Nem akartunk út közben megállni enni,inkább siettünk.Gondoltuk úgyis találunk egy jó kis helyet ahol majd megebédelünl.És nem is...
2022.11.19a párjával
Sok jót hallottunk már az étteremről, nem csalódtunk, nagyon jó hely, kedves kiszolgálás, bőséges svédasztalos kínálat.
2018.08.16családjával
Nagyon sokat járunk a svédasztalos éttermükbe. Van úgy, hogy előre asztalt foglalunk, de a legtöbbször váratlanul jelenünk meg és olyan még nem volt, hogy ne kaptunk volna asztalt vagy elutasításban lett volna részünk! A felszolgálók kedvesek, udvariasok, az ételek finomak ha valami elfogy hamar...