Ha Komárom, akkor Tó Csárda

Tó Csárda KomáromTó Csárda Komárom a térképen

Kiváló 2023. áprilisban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2023. július 2.
Komáromi hosszúhétvégés ottartozkodásunkkor a szállásunktól nem messze,talán 2 utcányira ,10 pec volt gyalog,a Rüdiger tó partján található ez a csárda.Igazi csárda hangulata van.Mind belülről és kívülről.Jó idő esetén kint is helyet lehet foglalni,de mivel ottjártunkkor szomorkás volt az idő,így mi bent foglaltunk asztalt.
Nagy beltérrel rendelkezik,így kisebb rendezvényeket is lehetne tartani ott.
Faragott asztalok és székek vannak.Kedves a kiszolgálás és hangulatos,családias a hely.
Felvették a rendelésünket és alig fél óra múlva már falatozhattunk is belőle.Bőséges adagokat kaptunk.Ajánlanám a Tó csárda tálat és a Duna bordát.Isteni finom étkek.És a házi limonádéjuk is.
De persze meg voltunk elégedve a többi finomsággal is.Köztük a csontlevesnek,a húslevesnek,a rántott csirkemellnek,a salátáknak és persze a gundel és a többi ízű palacsintának is.
Érdemes meglátogatni ezt a helyet.
Tó Csárda Komárom - Étel/italTó Csárda Komárom - Étel/italTó Csárda Komárom - Étel/italTó Csárda Komárom - Étel/italTó Csárda Komárom - Étel/italTó Csárda Komárom - Étel/italTó Csárda Komárom - Étel/italTó Csárda Komárom - Külső képTó Csárda Komárom - Étlap/itallapTó Csárda Komárom - Étel/italTó Csárda Komárom - Étel/italTó Csárda Komárom - Étel/italTó Csárda Komárom - Étel/ital

Tó Csárda további értékelései

2023.10.31a párjával
Az Internetről választottam az éttermet, amely szállodánktól gyalogosan csak néhány percre volt. Kellemes légkörű étterem, az ételek finomak, a kiszolgálás gyors. Halászlevet kértem, sűrű volt, kevés szálkával, utána Chéf palacsintát ettem, nagyon finom volt. Nem bántuk meg, hogy itt ebédeltünk.
2022.12.22csoporttal
Nyáron jó lehet, de én télen voltam, és egy csoporttal. A pincérek kedvesek, határozottak, egyenruhában. Mindig ott voltak, amikor kellett, látszik összeszokott csapat. A 25 ételt, ami más- és más volt, egyszerre hozták ki, profin. A belső nemigen hangulatos, és a radiátor sem fűtött, kezdetben...
2022.06.15gyerekekkel
Komáromi nyaralásunk alatt ide is szintén ajánlás alapján érkeztünk. Az tény, hogy ez a leghangulatosabb helyen lévő étterem a kisvárosban. Két tó között (Rüdiger-tavak) található a település zöld parkos - pagonyos részében, az Igmándi erőd közelében. Nem tudtuk, hogy ennyire népszerű, felkapott...
Thermál Hotel és Kemping Komárom - Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel
Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel