Bejött

Vámház Fogadó étterme KomáromVámház Fogadó étterme Komárom a térképen

Kiváló 2016. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. augusztus 1.
Először használtam az ittjártam-ot, de úgy érzem nem utoljára. Tanácstalanul álltunk, megnéztük az első helyezést és nem csalódtunk. Szép a hely, kedvesek voltak a felszolgálók, jó volt az étel, és korrekt az ár.
Minden elégedettek voltunk. Ha Komáromba megyünk, már tudjuk hova kell menni...

Vámház Fogadó étterme további értékelései

2023.12.28a párjával
Nagyon kellemes hely, nagyon finom ételekkel. A kiszolgálás gyors, az ételek minden elvárásunknak megfeleltek. Tele volt az étterem, ráadásul középen egy nagy asztalnál családi rendezvény is volt, mégis viszonylag hamar tudtunk étkezni. Mindenkinek csak ajánlani tudom! Klassz hely!
2021.06.08barátokkal
Mondjuk, így összhatásában vegyes a benyomás. A monostori erődből kijövet feltűnt ez a létesítmény az út túloldalán. Valami vendéglátósnak látszott messziről. Közelítve még mindig kételkedtem, mert csak két nagy fagyis zászló volt kint, lehet, hogy csak egy cukrászda vagy büfé... egészen közelről...
2018.07.20csoporttal
Külföldi táborozókkal jöttünk, nagyot csalódtunk mind az ételben, mind a kiszolgálásban. A sör romlott volt, a carbonara spagetti után rohantunk a vécére, valaki kért tejfölt a rakott káposztához, az udvarias kérésre alpári stílusban a válasz: 'Ha kifizeted.' Az italokat úgy kellett kifizetni,...