Finom ételek, hosszú várakozás

Vasmacska Étterem és Panzió KomáromVasmacska Étterem és Panzió Komárom a térképen

2017. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 15.
Egy vasárnap délután értünk az étteremhez,kb. 3 óra körül.4 felnőtt és egy 3 éves gyerek. Az étterem nem volt zsúfolásig megtelve de azért sokan voltak.A pincét hamar jött, felvette a rendelésünket és közölte, hogy kicsit várnunk kell.Ez a kicsi több mint 1 órát tartott. Körülöttünk már mindenki elfogyasztotta az ebédjét,mire mi is megkaptuk. Az ételek finomak voltak, az adagok normál méretűek és az árak is elfogadhatóak. Annyi javaslatom lenne: egy forgalmas határon álló étterem miért nem készül fel úgy(főleg a nyár szezonban , hogy a vendégeknek ne kelljen órákat várnia .Nálunk már nem csak a kisgyermek de a felnőttek is igen türelmetlenek voltak.

Vasmacska Étterem és Panzió további értékelései

2022.06.12gyerekekkel
Közvetlenül a Komáromot Komarnoval összekötő Erzsébet-híd lábánál található ez az étterem, amelynek tetőterében panzió is működik. Mi az étterem mögötti Tesco parkoló felől közelítettük meg a bejáratot, ahol ingyenesen és közelben tudtunk parkolni. Belépve egyből egy fura kettőségbe ütköztünk....
2016.05.03a párjával
Ez az a hely amit valamiért ajánlok, másrészt pedig nem annyira! 2-szer voltam talán elsőnél ballagás utáni dínom-dánom volt, szóval ott igazából minden rendben volt számomra, persze ez a megrendelőtől is függött gondolom! Másodszor a párommal ketten voltunk, na itt már voltak gondok! Először is...
2015.05.26a párjával
Hétvégén a monostori erődöt látogattuk meg. Vonattal utaztunk így a közelben kerestünk egy hangulatos éttermet. Nagyon jó választás volt a Vasmacska. Udvarias, közvetlen, de nem tolakodó volt a pincér. Nagyon-nagyon finom volt a leves és a fő fogás is. A mennyiséggel is meg voltunk elégedve....
Thermál Hotel és Kemping Komárom - Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel
Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel