Börzsönyi kirándulás

Szent Orbán Erdei Wellness Hotel étterme KóspallagSzent Orbán Erdei Wellness Hotel étterme Kóspallag a térképen

Kiváló 2015. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. január 26.
Családdal voltam a Nagybörzsönyben kirándulni és kicsit eltévedtünk. Letévedtünk az útvonalról, de ezt utólag nem bánom. Igaz, csak ebédelni álltunk meg, de az ételek isteniek voltak. Nem kellett sokat várnunk, pedig teltház volt. Szép környezet, kellemes kiszolgálás, egy túrát mindenképpen megér megszakítani és itt ebédelni. Tessék kipróbálni!

Szent Orbán Erdei Wellness Hotel étterme további értékelései

2019.07.28kollégákkal
A reggeli alapján tudok értékelést adni a Kóspallagon, azon belül is Nagyirtáspusztán lévő étteremről. A svédasztalos reggeli 3500 Ft-ba kerül, a szállás mellé sem kötelező igénybe venni, viszont külsős, máshol megszálló vendégeket is fogadnak az étteremben. Összességében nem volt tömeg, elegendő...
2017.07.09a párjával
Tegnap kirándultunk a Börzsönyben, és véletlenül estünk be ide. Szarvaspaprikás vargányával és sztrapacskával......hát valami fantasztikus volt. A környezet csodás, a kiszolgálás kedves volt. Rendkívül kellemes meglepetés volt ez így számunkra, és egészen biztos, hogy vadhúst enni eljövünk még...
2016.12.19barátokkal
Az utolsó pillanatban szaladtunk be a vendéglő, elkezdett szakadni az eső. Le akartunk huppanni az egyik kanapés asztalhoz, de rájöttünk, hogy enni nem lenne kényelmes, inkább normál székes azstalhoiz üljünk. A felszolgálónak ez a hezitálásunk szemmel láthatólag nem tetszett. Ezt még tetéztük,...