Profi hely

Szent Orbán Erdei Wellness Hotel étterme KóspallagSzent Orbán Erdei Wellness Hotel étterme Kóspallag a térképen

2015. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. május 9.
Májusi hétvége, kiránduló idő. Fantasztikus helyen van a szálloda, de csak kocsival, vagy gyalogtúrával közelíthető meg (emlékeim szerint régen feljött idáig a menetrendszeri busz hétvégén). Parkoló kevés a vendégforgalomhoz képest. Rengetegen voltak, de jutott még nekünk szabad asztal. Tetszik, hogy hagytak teret a gyerekeknek futkározni, játszani. Profi módon megszervezett, udvarias, gyors kiszolgálás. Finom ételek, italok. Az ára borsos.

Szent Orbán Erdei Wellness Hotel étterme további értékelései

2019.07.28kollégákkal
A reggeli alapján tudok értékelést adni a Kóspallagon, azon belül is Nagyirtáspusztán lévő étteremről. A svédasztalos reggeli 3500 Ft-ba kerül, a szállás mellé sem kötelező igénybe venni, viszont külsős, máshol megszálló vendégeket is fogadnak az étteremben. Összességében nem volt tömeg, elegendő...
2017.07.09a párjával
Tegnap kirándultunk a Börzsönyben, és véletlenül estünk be ide. Szarvaspaprikás vargányával és sztrapacskával......hát valami fantasztikus volt. A környezet csodás, a kiszolgálás kedves volt. Rendkívül kellemes meglepetés volt ez így számunkra, és egészen biztos, hogy vadhúst enni eljövünk még...
2016.12.19barátokkal
Az utolsó pillanatban szaladtunk be a vendéglő, elkezdett szakadni az eső. Le akartunk huppanni az egyik kanapés asztalhoz, de rájöttünk, hogy enni nem lenne kényelmes, inkább normál székes azstalhoiz üljünk. A felszolgálónak ez a hezitálásunk szemmel láthatólag nem tetszett. Ezt még tetéztük,...