nagyon finom volt!

Pipacs Vendéglő KöveskálPipacs Vendéglő Köveskál a térképen

Kiváló 2014. szeptemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2014. október 31.
Biciklitúra közben álltunk meg itt. A hinta mellett parkoltuk le a bringákat és a kertben ettünk. Amíg elkészült az étel hintázhattunk. Falu szélén szuper jó hely. A felszolgáló hölgy nagyon barátságos, tapintatos és bizalomgerjesztő volt (akár az egész étterem). 5 éves kisfiúnk aki nem éppen szófukar típus, itt teljes áhítattal, egy szó nélkül falta be a kiválasztott ételt. A felnőtteknek is nagyon ízlett minden, a végén hatalmas kancsó limonádét ittunk. Szépen és finoman elkészített ételek, italok. Jövőre ismét eljövünk ide!

Pipacs Vendéglő további értékelései

2018.09.16a párjával
Több étteremben jártunk már,de még ilyen keveset sehol sem kaptunk. Legtöbb helyen még el is kell csomagoltatni az ételt,annyira sokat adnak. Csak ámultunk a csekély kis adagoktól,az áruk viszont elég magas volt. Amúgy a kiszolgálás gyors! A kevéske ételek íze elfogadható!
2016.09.18egyedül
A Pipacs nevű műintézmény valahogy kimaradt a szórásból a tavalyi látogatásunk alkalmával, az is tény, hogy kifejezetten kerestük a Gault Millau kalauz valamint a Magyar konyha gasztrokalauza által kiemelt helyeket. S mivel Pipacs nem volt közöttük, így fel sem tűnt a léte. Idén sem ettünk itt,...
2015.07.12a párjával
Tényleg szuper....Ajánlom mindenkinek! Az adagok bőségesek, a konyha jó,a kiszolgálás gyors és udvarias...