A fitt menü

Platán Gyorsétkezde LábatlanPlatán Gyorsétkezde Lábatlan a térképen

2020. januárban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2020. január 6.
Túra után barátainkkal tértünk be úgy 15 óra után eléggé éhesen. Többféle menüből is lehetett választani, volt kedvünkre való így mindegyikünk ezt rendelt. Hamar megkaptuk az ételeket melyek ízletesek voltak. A leves és a második is bőséges volt így jól laktunk. Ami kicsit furcsa volt az az, hogy elkezdtek közben takarítani, mondván, hogy minden délután nagytakarítás van, de ilyenkor még nincs záróra.
Platán Gyorsétkezde Lábatlan - EgyébPlatán Gyorsétkezde Lábatlan - EgyébPlatán Gyorsétkezde Lábatlan - EgyébPlatán Gyorsétkezde Lábatlan - EgyébPlatán Gyorsétkezde Lábatlan - EgyébPlatán Gyorsétkezde Lábatlan - EgyébPlatán Gyorsétkezde Lábatlan - Egyéb

Platán Gyorsétkezde további értékelései

2023.03.02egyedül
Nem tudom, jót olvastam itt róla. Tudatosan mentem oda. Ööö... nos, elég igénytelen egy hely. Feltételezem, hogy ilyen országúti dolgozóknak van, teherautósofőröknek, rakodóknak, van menü, le is lehet ülni, még valamilyen szinten talán meg is próbálják vonzóvá tenni. Nem akartam menüt kérni, van...
2023.02.27a párjával
Újra itt ebédeltünk. A menü, raguleves volt, töltött karaj tésztasalátával és persze most is elkezdtem már falatozni mielőtt fotóztam volna, mentségemre, éhes voltam már. A leves jó adag, sűrű, tele minden jóval, finom volt. A 2. fogás is teljesen jó volt. Azért jöttünk ide, mert itt percek alatt...