Egy kis hazai

Rózsakert Étterem LentiRózsakert Étterem Lenti a térképen

2017. szeptemberben, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2017. szeptember 15.
Tengerparti nyaralásról hazafelé álltunk meg Lentiben az előre megrendelt vacsorát elfogyasztani. Nagyon szeretem a tenger gyümölcseit, volt is részünk benne egész héten. De jól esett már egy kis hazai íz. Kétféle gulyásból választhattunk, a klasszikus és a csülkös babgulyás közül én az utóbbit választottam. Este 8 felé járt az idő, talán ezért nem bántam, hogy nem volt annyira tartalmas, sűrű, mint amilyet pl. ebédnél elvártam volna. Ízekben jó volt, én nem olyan kalácsszerű kenyérrel szeretem, mint amilyet kaptunk hozzá(megszoktam a mi kiváló TORONYI kenyerünket). Bort ittunk utána, Varga pincészetből származó Cabernet Sauvignone-t. Nagyon hideg volt!!! Megmelengetve kiderült, hogy egész jó...A gulyás után somlói galuskát kaptunk(fura választás a szervezőktől,de finom volt). Összegezve: szép helyen jártunk, jót ettünk-ittunk, a 10 órás buszozás után igazán jól esett!

Rózsakert Étterem további értékelései

2018.05.24családjával
Átutazóban voltunk Lentiben. Ebédelni álltunk meg.2 óra körül értünk az étteremhez.Nagyom rugalmasan ment minden.Rendeltünk,az ételre nem kellet sokat várni,finom volt minden.Meg voltunk elégedve úgy a kiszolgálással,mind az étellel.Ha arra járunk még biztosan betérünk...
2016.09.10a párjával
Valódi tájjellegű ételre vágytunk, s mivel itt szerepelt az étlapon, ezért választottuk ezt a helyet. Ebéd utáni időszakban érkeztünk, egy három fős németül beszélő társaságon kívül mi voltunk az egyetlen vendég a párommal. A személyzet a pult környékén téblábolt, senki nem jött az...
2014.12.03a párjával
Idén szeptemberben töltöttünk másodszor egy hetet Lentiben férjemmel, de a Rózsakert étteremben csak először jártunk.Az étterem tiszta, hangulatos külföldiek által is látogatott. Az tetszett, hogy tájjellegű ételek is szerepelnek az étlapon, pl. vadhús és dödölle is.Szerettük volna megkóstolni...