Kellemes vacsora

Kék Duna étterem LipótKék Duna étterem Lipót a térképen

2019. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. szeptember 28.
Lipóton volt szállásunk, és ezt az éttermet ajánlották többen is. Az étterem hangulatos, de inkább bisztró jellegű, kockás abroszos. A pincér hölgy gyors, udvarias és kedves volt. Az ételeket aránylag hamar megkaptuk. A saláták nagyon finomak voltak, a főétel pedig erősen átlagos, mind méretben, mint ízben. Az árak ehhez képest talán kicsit magasak.

Kék Duna étterem további értékelései

2023.04.09a párjával
A szerdai kudarc után (amikor is zárva van ez az étterem), csütörtökön azért újra megpróbáltuk, és sikerült! Kintről síri csend és néptelenség, de azért a "zárva" helyett a "nyitva" tábla reményre adott okot. Bementünk, a hölgy az ajtóban fogadott és... nem is olyan kicsi ez az étterem, ahogy...
2023.03.19a párjával
Utunk erre vitt, így betértünk ebédelni. Kedves, kellemes kis étterem, sörözővel együtt. Kevés vendég volt hétköznap lévén. A pincér hölgy segítőkész, a változtatásokat is meg lehetett vele beszélni. Hamar kaptuk az ételt, de a citromnak nem tudtam ellenállni, így mire a fotóra került a sor...
2017.01.23barátokkal
Téli időszakban ebéd időben tértünk be az étterembe,rajtunk kívül egy asztalnál volt vendég.A kiszolgálás gyors volt,a személyzet kedves. Az ételek ízletesek voltak,nagy adagok és árban is megfelelő volt.Összességében egy finom ebédet fogyaszthattunk el jó áron.Talán egy kis apró észrevétel,hogy...