Higiénia = 0

Szent Gellért Borház & Étterem MakóSzent Gellért Borház & Étterem Makó a térképen

Szörnyű 2020. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. március 28.
Két hete, a koronavírus komolyan vételének kezdetén jártam itt. Éthordóban ebédet szerettem volna elvinni, de a higiénia teljes hiánya megdöbbentett.
A kiadó pultot az éttermen keresztül lehet megközelíteni, ahol néhányan ültek és ebédeltek. 1 fő mindenes szolgált fel, adta ki az ételeket, kezelte a kasszát. Gumikesztyűt nem hordott. A kasszánál fizettek nála, elvette a pénzt, majd bement a konyhába - ahol tálalókban fedetlenül tárolták az ételeket -, elővett pár szelet kenyeret, betette egy kenyérkosárba és kivitte az étterembe egy vendégnek. Ezután folytatta az ételek kiadagolását az éthordókba. Ha jót akarsz messzire kerüld ezt a helyet.
Tisztaság:Szörnyű

Szent Gellért Borház & Étterem további értékelései

2022.01.24a párjával
Az étterem, mint egy múzeum. Régi tárgyak a falakon, szekrényeken, mely jól illeszkednek a fa berendezési tárgyakhoz. Belépve nem volt vendég, de a kiszállítások folyamatosan zajlottak. Hamar kaptunk étlapot és inni is. Az étlap kinézete is különleges. Hagymalevest kértünk és kétfajta lepényt...
2019.04.20a párjával
Internettes étlap alapján választottuk. Odaérkezéskor gondolkodunk azon, hogy bemenjünk-e egyáltalán. De ha már odáig elmentünk bementünk. Nem kellett volna. Az étlapon más ételek és árak voltak. A hely egy öreg parasztház. Abból csináltak "éttermet". Kiszolgálás gyors a kevés vendégnek...
2017.12.25gyerekekkel
December 24-én karácsonyi Családi ebédre hívtam meg a szüleimet a Szent Gellért borházba. 12:00-ra volt asztal foglalva, időben ott voltunk. A vendégszám rajtunk kívül alig volt 12 fő. 12:00kor már ültünk az asztalnál 5 felnőtt 2 gyerek és vártuk a pincért aki nem jött. Több mint 10 perc...