„Szép volt, rég volt...”

Macska Fogadó étterme MartonvásárMacska Fogadó étterme Martonvásár a térképen

Szörnyű 2015. novemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2015. november 4.
Nem nagy kunszt egy település két étterme közül megszerezni az első helyet a népszerűségi listán, főleg ha a másikról még egyetlen értékelés sem született, s mint arról személyesen meggyőződhettünk, a vetélytárs (Postakocsi) le is húzta a rolót azóta… Szóval az aranyérmes Macska Fogadóba tértünk be alaposan elfáradva és megéhezve, vasárnap délután kettő körül. A fogadós hölgy fel sem tápászkodott, a pult mögött ücsörögve közölte, hogy nincs szabad asztal. Talán kísértetek tartottak Halloween partit éppen, mert mi csak egy négytagú társaságot láttunk, és esküdni mertünk volna, hogy üres az étterem. Foglalt jelzést nem láttunk az asztalokon, de az ebédidő már nagyjából elmúlt, a vacsoravendégek esetleges érkezéséig meg akkor is befejeztük volna az étkezést, ha szemenként esszük a rizsát.

Utólag jobban megnéztem a véleményeket, a legutóbbi is elmúlt egy éves. A fogadó facebook-oldalán található bejegyzések közül is 5 hónapos a legfrissebb, de többnyire egy évesnél régebbi bejegyzésekkel dicsekedhetnek ott is.

A rend kedvéért jegyzem meg, hogy az értékelésnél csak "kiszolgálást" - meg az egészet en bloc - értékeltem egyesre, a leírtakból következően a többi részlet értékelhetetlen.
Hangulat:Szörnyű
Macska Fogadó étterme Martonvásár - Étel/ital

Macska Fogadó étterme további értékelései

2023.09.26családjával
A Macska fogadóba kifejezetten a pacalpörkölt miatt mentünk, a pacalemberek nevű Facebook csoportban ajánlotta valaki nemrég a helyet. Az étlapkoncepciója erősen retro s nem jó értelemben. Az összes szárnyasétel, szám szerint kilenc csirkemellből készül, még véletlenül sincs egy szárny, comb,...
2021.07.31csoporttal
Ma voltam először a panzió éttermi részén egy 30 fős baráti és családi társasággal egy keresztelő után. A tisztaság ragyogó a pincérek kedvesek és pörgősek a hely hangulata magával ragadó az ételek isteni finomak a parkolóban sok autó elfér. Ajánlom mindenkinek, aki a 7-es főúton Martonvásáron...
2019.10.22egyedül
Nagyon aranyos kis hely! Csak bementem, mert útközben azért megfárad az ember néha, nem is tudom, milyen céllal, éppen az út mellett volt és éppen meg is lehetett állni. Akár evés is kerekedhet itt, gondoltam... de egy mosdó is nagyon rám fért már. Szóval betértem a sötét estében, és nagyon...
Hanga-lak Velence - Augusztus 20.