Befüstölt a marketing

4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred a térképen

Átlagos 2018. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2019. július 28.
Erős marketinges támogatással megnyitott bisztró-étterem Mátrafüred központjában. Az épületen belül turisztikai központ is van. Elég élesen elüt a környékbeli többi, már évek-évtizedek óta itt működő éttermektől, már csak a külső jegyek alapján is, hiszen a Négy Évszak modern, fiatalos, trendi a berendezése, van és működik a légkondi, igényes az étlap, a pincérek ruházatuk és viselkedések alapján egyértelműen beazonosíthatóak. Ugyanakkor az árak magasabbak is, mint a konkurenciánál, legalábbis, a jó pár étteremhez képest, akiket az évek során felkerestünk, ők drágábbak.
Az étlap rövid, bisztrós jellegű, mutatós, de nekem nem igazán sikerült olyan ételt találni, ami megnyerte volna a tetszésemet. Végül a séf ajánlatból értem egy vargánya-krémlevest. Az illata, fűszerezése határozottan megnyerő volt, azonban állagra egyáltalán nem volt jó, csomós volt, eldolgozatlan, a teteje bőrösödött, és baromi forró volt, ehetetlenül. A többiek étele jobban sikerült, de senki sem volt elájulva tőle, pláne nem ár-érték arányban.
A tálalás, az evőeszközök szépek. A terasz is klasszul nézett ki, de amikor odaértünk, nem volt kinn szabad asztal.
Itt megvalósult az, hogy a manír, a külsőségek, a rákészülés mellett a konyhára, az ételekre nem sikerült elegendő figyelmet fordítani.
Valószínűleg, ha csak inni, kávézni jöttünk volna be, akkor sima 5-ös értékelést adok, így viszont annak a közlébe sem értek.
A pincér egyáltalán nem volt kedves, igaz, hogy a közeli fesztiválról jöttünk, sőt azon belül aznap több órát túráztunk is a tűző napon, de azért nem néztünk ki hajléktalannak. Az volt az érzésem, hogy egyfajta sznob hűvösséggel lenézett minket. Talán ezért talált oda olyan nehezen az asztalunkhoz. Kár.
Minden esetre lehet, hogy jövőre adok még egy esélyt...hátha változott a személyzet - a pincér és a szakács -, meglátjuk.
4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Étlap/itallap4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Étlap/itallap4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Étlap/itallap4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Belső4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Belső4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Belső4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Mosdó4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Mosdó4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Belső4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Belső4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Étel/ital4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Étel/ital4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Külső kép4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Külső kép4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Egyéb4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Egyéb4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Külső kép4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Külső kép4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Külső kép4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Egyéb4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Étlap/itallap4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Étlap/itallap4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Étlap/itallap4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Étlap/itallap4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Étlap/itallap4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Étlap/itallap4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Belső4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Étel/ital4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Étel/ital4 Évszak Palóc Bistorant Mátrafüred - Belső

4 Évszak Palóc Bistorant további értékelései

2024.03.13a párjával
Háromszor étkeztünk az étteremben. Az egyik társszállodában szálltunk meg, kaptunk 1000 forintos kupont fejenként egy-egy étkezésből. Az ételek finomak voltak, bár nem kiemelkedően, viszont ami nagyon negatívan érintett minket, hogy sehol nem láttuk feltüntetve, hogy az ételek ára 10 %...
2023.08.25barátokkal
Az első alkalom 4 évvel ezelőtt nem volt pozitív élmény, de úgy éreztem, hogy feltétlenül megérdemel még egy esélyt ez a szimpatikus, szépen kialakított, modern étterem Mátrafüred szívében, közvetlenül a kereszteződésnél. A teraszt túlságosan naposnak találtuk, bent azonban kellemesen hűvös volt....
2023.07.22a párjával
Mátraháza szálltunk meg így útba esett az étterem. Vacsorát és ebédet is fogyasztottunk és nagyon meg voltunk elégedve. Jó hangulatban költöttük el az étkezési. Sörben sült csülök, libamájjal töltött sertéskaraj, eperkrémleves vaniliafagylaltta illetve tyúkhúsleves valamint desszert volt amit...