Étterem teszt 364.- Ebéd a játszótéren

Kóborló Vendéglő MátrafüredKóborló Vendéglő Mátrafüred a térképen

2020. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. szeptember 6.
Még mindig Mátrafüreden vagyunk. Ebédidőben ennénk valamit,de a 4 évszakban és a Benevárban látott tömegnyomorhoz nincs kedvünk. Ezért itt foglalunk asztalt 14,00 -ra,miután kiderül hogy 100 méterre van a hoteltől.
Asztalunk vár,szép kerek,és viszonylag messze van a születésnapot ünneplő zajos társaságtól. A teraszon ülünk kerülve a zárt tereket..Ez hiba,mert a teraszt körülveszi a játszótér, a gyerekek visongása nagyon zavaró.
Emberünk hoz étlapot ami tematikus és áttekinthető. Külön állatfajonkénti bontásban vannak az ételek a vad-tól kezdve a sertésig. Az árak barátságosak.
Meglepetésemre 14.13-kor már asztalon a "húsleves gazdagon" olyan forrón,hogy kanalazni sem tudom. Na itt kaptam olyan hegyes erős paprikát hogy már messziről csípett. A leves bő fél liter tartalmas "Krúdy leves"(Szindbád) zsírkarikákkal ahogy kell. Kiváló leves. Hús is van benne,ez kiderül abból hogy megjelenik a vedéglő macskája-fotó- és részt kér belőle. Kap.
Ezt követően hosszú szünet,a zajos társaságok és a gyerekek kettő kivételével elvonulnak. A belső dizájn kissé retro,az nem baj de a székek kényelmetlenek az enyémen a műbőrhuzat kikopott a szék billeg. Csak bent kellett volna leülni.
Végre 14,54-kor megjönnek a főételek. Öszzesen 3 felszolgálót látok csúcsidőben kevésnek tűnik.
Egyikük eléggé koros.
A főétel egy hegy.
Hatalmas adag,a Cordon bleu alig fér a tányéron és 900 forinttal olcsóbb mint tegnap ugyanez a hegyen, fele ekkora adagban!
Az étel izletes az illata is kiváló,mert ezuttal egy kutya látogat meg bennünket. Őt hamar elviszi a gazdája.
Remélem disznót nem tartanak.
Eszünk rendületlenül. Mindig szidom a köreteket amit sok helyen összecsapnak Tescos zacskós krumpliból. Na itt nem! Ilyen kiváló burgonya köretet évek óta nem ettem!
Sajnos elfelejtettem megkérdezni milyen "a ház kedvenc burgonyája",mármint milyen fajta.
Az utolsó falatig lenyomjuk a kaját,mert hibátlan.
Desszertet nem kérünk,nem is férne belénk.
Számlára várunk 10 percet nem értem miért. Az öszeg 8,960 ft két főre italokkal,ez nem pénz ilyen kajáért.Távozunk 15,30-kor. Étkezési idő 90 perc.
Összegzés:
Háát elég nehéz objektiven
értékelni.
Amiért idejöttünk -egy jót enni- azt maradéktalanul megkaptuk,a kajára jár az 5 csillag. A tisztaság átlagos,az ár érték arány szintén 5 csillag. A leves 1,090 ft a főétel 2,190,azaz 3,280 ft-ért degeszre ettük magunkat. Az italok hűtése kitűnő. A negativumok: eléggé fapados a berendezés.de ebből csak a billegő szék zavaró. A főételre 34, a számlára 10 percet kellett várni. .
Rendben hogy gyerekbarát az étterem,de a ricsaj nem része az éttermi kulturának. Az sem hogy a lábamhoz gurul a labda evés közben,örülök hogy nem a tányérban landolt. A konyha lassú,a személyzet nem, de túlterhelt. Két fogás 90 perc alatt ebből 40 perc holtidő.
Végül is aki bőséges adagokat szeretne olcsón jó minőségben annak nyugodt szívvel ajánlom,de a belső helyiségben foglaljon asztalt..
Kiváló ételek -ez ritka-de kiváló körettel. Nem lenne sportszerü ha a körülmények miatt lepontoznám ezért megkapja a 4 csillagot.
Minősités: ajánlott
(Az ételek különösen ajánlott!)
Értékelés: 8/10 pont
Kóborló Vendéglő Mátrafüred - Külső képKóborló Vendéglő Mátrafüred - Étlap/itallapKóborló Vendéglő Mátrafüred - Étlap/itallapKóborló Vendéglő Mátrafüred - Étlap/itallapKóborló Vendéglő Mátrafüred - Külső képKóborló Vendéglő Mátrafüred - Külső képKóborló Vendéglő Mátrafüred - Étel/italKóborló Vendéglő Mátrafüred - Étel/italKóborló Vendéglő Mátrafüred - Étlap/itallapKóborló Vendéglő Mátrafüred - Külső képKóborló Vendéglő Mátrafüred - Egyéb

Kóborló Vendéglő további értékelései

2022.03.15barátokkal
A Kóborló Vendéglő egyik kedvencem a környéken, elsősorban talán a családias hangulat miatt, amely itt fogadja a vendéget. Gyermekekkel ideális választás, az udvaron kialakított gyermekjátszótér a kicsiknek is elég elfoglaltságot ad, amíg az étkezésre várunk. Az étlapon szereplő választék...
2020.08.27barátokkal
Hagyományos, régi vágású étterem Mátrafüred csendes, a főúttól távolabb eső területén, az Üdülősoron. A családi vállalkozásban az emeleten panzió működik, míg a földszinten található az étterem 2 helyiségben, valamint egy fedett teraszon további asztalokkal. Az udvaron a gyerekek részére többféle...
2017.06.05a párjával
Minősíthetetlen a kiszolgálás, kb. 1 óra hosszat vártunk, mire felszolgálták a rendelt ételt. Az asztal amit kinéztünk az egyik ott dolgozó időtöltésére szolgált perpillanat, mivel nem volt vendég így keresztrejtvényt fejtéshez odapakolt, mi sajnos nem vettük észre, ezért elnézést is kértünk, de...
Avar Hotel Mátrafüred - Napi árak reggelivel
Napi árak reggelivel
2024.09.02-ig
Avar Hotel Mátrafüred
Lifestyle Hotel Mátra Mátraháza - A Mátra felfedezése a legjobb áron
A Mátra felfedezése a legjobb áron