Esős idő elől egy kellemes helyre...

Tornyos Étterem MátrafüredTornyos Étterem Mátrafüred a térképen

Kiváló 2017. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. május 17.
3 hete pár napot Mátrafüreden pihentünk. Egy délután sétálni indultunk, de közben eleredt az eső. Nem volt mit tenni, "bemenekültünk" a panzió éttermébe, aminek így utólag is nagyon örülünk. Nem volt szándékunkban vacsorázni, de aztán meggondoltuk magunkat. Bent jó meleg volt, kandallóban égett a tűz, barátságos volt minden, a kiszolgáló Hölgyet is beleértve! Azon kívül hogy felvette a rendelést, pár szó erejéig személyes dolgokról is szó esett.... honnan jöttünk, hogy érezzük itt magunkat, stb.. A kiválasztott étel, amire nem is kellett sokat várni, nagyon finom és bőséges volt. Magam részéről egy speciális második fogást választottam, lapcsánkába /hivatalosan más a neve/ töltött brassóit. Csak azért nem ettem meg mind, mert olyan 2emberes volt. :)
Tornyos Étterem Mátrafüred - Étel/italTornyos Étterem Mátrafüred - Étel/ital

Tornyos Étterem további értékelései

2022.09.17barátokkal
Egy igazán hangulatos étterem és felette panzió Mátrafüred központjában a buszmegállónál. Amióta legutóbb erre jártunk, teljesen megújult az étterem és a panzió, pontosabban talán a panzió felújítása még most is zajlik, legalábbis az épület mögött teherautókat és állványozást láttunk. Ettől...
2019.03.23barátokkal
A Tornyos évek óta hozzátartozik Mátrafüred "városképéhez", a főút mellett jobbra található, árnyat adó magas fenyőkkel övezve, kis - talán 4-5 férőhelyes parkolóval az épület mögött. A többi számos étterem, vendéglő az út másik oldalán található. Kissé retró hangulata a 80-as éveket idézi,...
2018.04.22a párjával
A kaja teljesen átlagos, semmi extra, de ár-érték arányban megfelelő. A pincér azzal indított, hogy felborította az egyikünk italát, majd az asztalon lévő tócsát otthagyta, nem törölte le, és nem hozott új terítőt. Evőeszközt csak az étel kihozása után hozott. Itthon pedig észrevettük a számlán,...