2nyugdíjas
Fotói
23 fotó

2nyugdíjas adatlapja

Mit is írhatnék magamról?! 65 éves nyugdíjas nő vagyok, férjem 68 éves. Van 2 gyerekem, és 3 unokám. Szeretem a virágokat, a kerti munkákat, na és szeretek kirándulni ja lehetőségem van rá. Imádom a hegyeket, a vizet, az erdőt, tehát a csodás természetet. A hegyek közül is a Mátra a kedvencem, ezért ide évente kétszer is elmegyünk. Nem lehet megunni a szépségét, na és a friss, egészséges levegő sem utolsó szempont. Szeretnék túrázni, kerékpározni, de sajnos ezt már nem iktathatom be az életembe.
Mindig kocsival utazunk, mivel ez számunkra a legkényelmesebb. Panzióban szoktunk megszállni, a főzést mellőzöm, csak reggelizni szoktunk "otthon". Szeretjük a házias ízeket, ezért mindig olyan éttermet választunk, ahol ilyeneket készítenek.
Ilyen vagyok
Nyugalomra és csendre vágyó  •  Természetbarát  •  Édesszájú  •  Csokoholista  •  Házias ízek kedvelője  •  Magyaros ízek kedvelője  •  Csipegető  •  Aktívan pihenő  •  Vízimádó
Regisztráció2016.04.17
Utoljára itt2022.06.10

Kiváló 2017. május 17.a párjával járt itt
3 hete pár napot Mátrafüreden pihentünk. Egy délután sétálni indultunk, de közben eleredt az eső. Nem volt mit tenni, "bemenekültünk" a panzió éttermébe, aminek így utólag is nagyon örülünk. Nem volt szándékunkban vacsorázni, de aztán meggondoltuk magunkat. Bent jó meleg volt, kandallóban égett a tűz, barátságos volt minden, a kiszolgáló Hölgyet is beleértve!
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Felhasználó fényképei:
Tornyos Étterem Mátrafüred - Tornyos Étterem Mátrafüred -
Kiváló 2018. január 13.a párjával járt itt
Karácsony előtt pár napot Egerben töltöttünk, és már első este kimentünk Szépasszony völgye, hogy vacsorázzunk. Nem ismertük a helyet, a kínálatot, hisz most jártunk ott először. Találtunk jó pár éttermet, és feltettük a kérdést magunknak, na most melyikbe? ! Végül is a legszebbnek, leghangulatosabbnak ezt az éttermet találtuk, még kintről nézve is, tehát bementünk.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Felhasználó fényképei:
Legényfogó Kisvendéglő Eger - Legényfogó Kisvendéglő Eger - Legényfogó Kisvendéglő Eger - Legényfogó Kisvendéglő Eger -
Még több kép (1 db) >>
Kiváló 2016. július 23.a párjával járt itt
2 hete 4 éjszakát töltöttünk a vendégházban, ahol nagyon jól éreztük magunkat. A lakás tiszta, igaz berendezése nem valami modern, de éppen ettől barátságos. A tulajdonos kedves, vendégszerető, és ha valamiben bizonytalanok voltunk, bátran fordulhattunk hozzá kérésünkkel, segített. Kaptunk szórólapokat a látnivalókról, és tanácsokat is a kirándulásokhoz.