Ha beülsz, nem bánod meg !

BéTerv MátraszentimreBéTerv Mátraszentimre a térképen

Kiváló 2017. májusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2017. május 12.
Olvastam már jó kritikákat erről a helyről, de biztosíthatok mindenkit igazak a dicsérő szavak. Mi juhtúrós sztrapacskát fogyasztottunk marhapörkölttel, kiváló volt. Szlovák sört ittunk utána, mely igazán jó befejezése volt az Ilona-völgyi túránk befejezéseként. A kiszolgálás gyors volt és nagyon kedvesek az ott dolgozók.

BéTerv további értékelései

2023.07.25egyedül
Inni és egy sütire tértem be már másodszor. A múltkor nagyszerű meggyes rétest ettem és egy Affogattót ittam. Most a barackos sütijüket kóstoltam meg, ami puha és könnyű volt, és egy colát ittam. Mindkettő nagyon finom volt. A kiszolgáló hölgy kedves, fürgén, pontosan dolgozik, így még visszatérek!
2022.08.15a párjával
Méretét tekintve kicsi hely, de hangulatosnak tűnt, bár, mi nem ettünk (éppen vacsora után jártunk arra), csak jégkrémet vettünk. A kinti asztalok, illetve székek nagyon jól néztek ki, szerintem azokban hosszasan el lehet ücsörögni.
2022.01.24a párjával
Remek, hogy hétfőn is nyitva van. Elsősorban ezért látogattuk meg, nagyon tetszett, visszajövünk.