Nagy csalódás

BéTerv MátraszentimreBéTerv Mátraszentimre a térképen

Szörnyű 2017. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. november 28.
Hétfői nap túráztunk és ép az étterem előtt vitt az utunk. Egy helyi nénivel beszéltünk is, aki dicsérte, így visszaérve a szállásunkra utána néztem az interneten, itt a honlapon. Itt is mindenki dicsérte, így eldöntöttük, hogy ma ott ebédelünk. Délre oda is értünk, de csak azt láttuk, hogy zárva, és bent a festő dolgozik. Kiírva csak annyi volt, hogy szünnap szerda. De ma kedd van. Miért nem lehet kirakni egy figyelemfelhívó táblát, hogy festés miatt nem lesznek nyitva, vagy miért nem festenek a szünnapon. Lehet, hogy finom lett volna az ebéd, de így sajnos nem tudtuk meg.
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Szörnyű

BéTerv további értékelései

2023.07.25egyedül
Inni és egy sütire tértem be már másodszor. A múltkor nagyszerű meggyes rétest ettem és egy Affogattót ittam. Most a barackos sütijüket kóstoltam meg, ami puha és könnyű volt, és egy colát ittam. Mindkettő nagyon finom volt. A kiszolgáló hölgy kedves, fürgén, pontosan dolgozik, így még visszatérek!
2022.08.15a párjával
Méretét tekintve kicsi hely, de hangulatosnak tűnt, bár, mi nem ettünk (éppen vacsora után jártunk arra), csak jégkrémet vettünk. A kinti asztalok, illetve székek nagyon jól néztek ki, szerintem azokban hosszasan el lehet ücsörögni.
2022.01.24a párjával
Remek, hogy hétfőn is nyitva van. Elsősorban ezért látogattuk meg, nagyon tetszett, visszajövünk.