Hihetetlen élmény!

Vöröskő Kisvendéglő MátraszentimreVöröskő Kisvendéglő Mátraszentimre a térképen

Kiváló 2014. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. november 24.
Galyatetőn töltöttünk el pár napot a feleségemmel. Mivel Galyán csak vastag pénztárcával lehet ebédelni menni, ezért még itthon kinéztünk egy - két közeli éttermet. Ezek közé tartozott a Vöröskő étterem is.
Érkezésünkkor elkeseredtünk, mert úgy nézett ki, hogy az étterem be van zárva. Kopogásunkra egy nagyon kedves fiatalember nyitott ajtót és közölte, hogy az étterem sajnos technikai okok miatt be van zárva, de ha már ott vagyunk, fáradjunk be , mert nem szeretné, hogy éhesen távozzunk. Invitálására bementünk és miután közöltük, hogy előre megbeszéltek alapján SZÉP kártyával fizetnénk, a fiatalember közölte, hogy sajnos a terminált nem tudja megnyitni, de ha másnap visszamennénk, tudnánk fizetni. Nagyon meglepődtünk, mert a mai világban ilyen bizalom szinte nem is létezik.
Nehezen, de elfogadtuk, mert olyan köd ereszkedett le, hogy szinte elképzelhetetlen lett volna egy másik éttermet keresni.
Elénk tette az étlapot és közölte, hogy a frissensültek közül választhatunk, mert kinyitja a konyhát és nagyon szívesen megcsinálja nekünk saját kezűleg. Mátrai borzast rendeltünk, ami negyed óra elmúltával érkezett is. Hatalmas adag, kiváló ízvilág. Nagyon tetszett, nagyon ízlett.
Másnap visszatértünk, hogy a tartozásunkat kiegyenlítsük, de ha már ott voltunk, rendeltünk egy tócsniba sült kerti húsok nevű ételt. Ez is nagyon finom volt és kiadós is.
Fizettünk SZÉP kártyával, majd nagyon megköszönve a szívélyes vendéglátást és a bizalmat, távoztunk.
Csodálatos délután volt . Felhívnám minden vendéglő tulajdonos figyelmét, hogy ÍGY KEL A VENDÉGEKKEL BÁNNI!!!
Ha tehetjük és erre járunk, biztosan ellátogatunk erre a kiváló helyre!

Vöröskő Kisvendéglő további értékelései

2024.03.13a párjával
11-kor nyit a vendéglő, mi 12-kor értünk oda. A felszolgáló éppen akkor kezdett befűteni a kandallóba. Nem sok sikerrel, állítólag valami légnyomás miatt nem gyulladt meg a tűz. Tehát hidegben, dzsekiben ültünk benn. Ha 11-kor van nyitás, legkésőbb 10-kor be kellett volna fűteni. Étel, ital,...
2023.02.12gyerekekkel
Családias hangulat, barátságos kiszolgálás, óriási adagok, kellemes ízharmóniában! Köszönjük a kellemes vacsorát! Biztosan visszatérünk még!
2022.06.17a párjával
Péntek lévén és nem sokkal nyitás után csak egy törzsvendég iszogatott. Hangulatos hely, itt úgy érzi az ember, hogy kicsit megállt az idő. Csapolt sör Dréher volt, nekem meg tonic a vezetéshez. Csontlevest ettünk. 0,5 l az adag, amit az étlapon fel is tüntetnek. Finom volt, jól esett túra után....
Hotel Narád Park Mátraszentimre - Senior pihenés
Senior pihenés
2025.04.01-ig
Hotel Narád Park Mátraszentimre
Lifestyle Hotel Mátra Mátraháza - A Mátra felfedezése a legjobb áron
A Mátra felfedezése a legjobb áron