Házias, mégis izgalmas ételek

Tópart Vendéglő MezőberényTópart Vendéglő Mezőberény a térképen

Kiváló 2020. júniusban, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2020. július 4.
Sokadjára járunk az étteremben, a hétvégi forgalom mindig meggyőz arról, hogy kiváló minőséget fogunk kapni a pénzünkért. Nagy társasággal érkeztünk, 32 főre kértünk ünnepi ebédet. Az étterem vezetője a legjobb tanácsokkal látott el bennünket, igazán változatos, minden igényt kielégítő menüsort állított össze, amelyből a különleges étkezési igényű családtagjaink is tudtak választani. Az étel nagyon finom, friss és bőséges volt, különösen ajánlom a diós bundában sült pulykát és a vörösboros gombával borított sertésszeletet. A köretekkel is minden rendben volt, a saláták kiválóak. Jó szívvel ajánljuk mindenkinek!

Tópart Vendéglő további értékelései

2023.10.08
Régen készültünk már ebbe a vendéglőbe, ahol szépen terített asztalok fogadtak. A pincérnő gyorsan felvette a rendelést és hozta a nagyon finom sűrű leveseket. Másodiknak kis adagot rendeltünk, majd desszertnek palacsintát. Nagyon jóllaktunk, ide biztosan visszajövünk még.
2023.08.23a párjával
Az étterem remek, finomak az ételek és fél adag is bőven elég, ezt láthatjátok a fotókon is. A szoba mérete, berendezése szép, az új részen kaptuk a szállást. Az ágy kényelmes a fürdő is kellemes. A TV adás sokszor szakadozik és néhány pókhálót is láttunk, dehát az ár kedvező.
2019.06.02gyerekekkel
Családdal, éhesen érkeztünk, szerettük volna telefonon előre leadni a rendelést, de megnyugtattak, hogy nagyon gyorsan elkészülnek. Valóban: alig kellett egy keveset várnunk, az üdítő még el sem fogyott, máris kinn volt az ebédünk. Az étel minden igényt kielégített, bőséges és finom volt, a...
Arcanum Hotel Békéscsaba - Napi árak reggelis ellátással
2024.12.29-ig
Arcanum Hotel Békéscsaba
Hunguest Hotel Gyula - Napi ár fürdőbelépővel
Napi ár fürdőbelépővel
2025.03.01-ig
Hunguest Hotel Gyula
Komló Hotel Gyula - Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel
Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel