Finom vacsora

Tópart Vendéglő MezőberényTópart Vendéglő Mezőberény a térképen

2023. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2023. augusztus 23.
Az étterem remek, finomak az ételek és fél adag is bőven elég, ezt láthatjátok a fotókon is. A szoba mérete, berendezése szép, az új részen kaptuk a szállást. Az ágy kényelmes a fürdő is kellemes. A TV adás sokszor szakadozik és néhány pókhálót is láttunk, dehát az ár kedvező.
Tópart Vendéglő Mezőberény - EgyébTópart Vendéglő Mezőberény - EgyébTópart Vendéglő Mezőberény - EgyébTópart Vendéglő Mezőberény - EgyébTópart Vendéglő Mezőberény - Egyéb

Tópart Vendéglő további értékelései

2023.10.08
Régen készültünk már ebbe a vendéglőbe, ahol szépen terített asztalok fogadtak. A pincérnő gyorsan felvette a rendelést és hozta a nagyon finom sűrű leveseket. Másodiknak kis adagot rendeltünk, majd desszertnek palacsintát. Nagyon jóllaktunk, ide biztosan visszajövünk még.
2020.07.04csoporttal
Sokadjára járunk az étteremben, a hétvégi forgalom mindig meggyőz arról, hogy kiváló minőséget fogunk kapni a pénzünkért. Nagy társasággal érkeztünk, 32 főre kértünk ünnepi ebédet. Az étterem vezetője a legjobb tanácsokkal látott el bennünket, igazán változatos, minden igényt kielégítő menüsort...
2019.06.02gyerekekkel
Családdal, éhesen érkeztünk, szerettük volna telefonon előre leadni a rendelést, de megnyugtattak, hogy nagyon gyorsan elkészülnek. Valóban: alig kellett egy keveset várnunk, az üdítő még el sem fogyott, máris kinn volt az ebédünk. Az étel minden igényt kielégített, bőséges és finom volt, a...