Hatalmasat vacsoráztunk

Kispipa étterem MezőkövesdKispipa étterem Mezőkövesd a térképen

Kiváló 2017. januárban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. április 3.
Téli kikapcsolodás,túrázás után nagyon megéhezik az ember fia.
Haza felé uton a fiunk keresett a neten a település legjobb éttermét és ezt a helyet dobta ki,és nagyon jól jártunk,mert maximálisan meg voltunk elégedve.- mint ár -érték,mennyiség,minőség,elhelyezkedés.
Zártkörű rendezvényeket is szoktak tartani éppen ezen a napon is készültek bulira.de meg tudtunk vacsorázni.Nagyon kézséges ,vicces,segitőkész pincér szolgált ki .bennünket.
Még várakoztunk felajánlottak ajándékba finom ,forró orja levest-nagyon jól esett ,finom volt nagyon .Egyébként minden nagyon finom volt,,bőséges és olcsó a mennyiséghez képest.A fiunk általában két féle ételt kér ,most volt az első eset hogy nem tudta megenni azt a mennyiséget.-csomagolni kellett.-(ilyen mennyiséget még sehol sem kaptunk.)
Annyi kivetni való,hogy nem tudtunk szép kártyával fizetni.
MINDENKINEK NAGYON AJÁNLOM FINOM ÉS RENGETEG KAJA
Kispipa étterem Mezőkövesd - EgyébKispipa étterem Mezőkövesd - Étel/italKispipa étterem Mezőkövesd - Étel/italKispipa étterem Mezőkövesd - EgyébKispipa étterem Mezőkövesd - Külső képKispipa étterem Mezőkövesd - Külső képKispipa étterem Mezőkövesd - Külső képKispipa étterem Mezőkövesd - BelsőKispipa étterem Mezőkövesd - BelsőKispipa étterem Mezőkövesd - BelsőKispipa étterem Mezőkövesd - EgyébKispipa étterem Mezőkövesd - Étel/italKispipa étterem Mezőkövesd - Étel/italKispipa étterem Mezőkövesd - Étel/italKispipa étterem Mezőkövesd - Étel/italKispipa étterem Mezőkövesd - Étel/ital

Kispipa étterem további értékelései

2018.08.21a párjával
Családi tulajdonban lévő étterem idős bácsi a felszolgáló és fia az sem fiatal,de finoman főznek ,bőséges.átutazóban voltunk ,betértünk hogy ne éhesen utazzunk tovább,de nem tudtuk megenni 2 személyes tálat rendeltünk tele hússal.Kinti helységet választottuk mivel nagyon meleg volt és egy kancsó...
2017.07.12családjával
Nagyon finomak az ételek, igazi házias ízeket kóstolhatunk itt meg. Rendszeresen járunk ide. Még nem csalódtam.
2015.02.20családjával
Torkos csütörtök alkalmából látogattuk meg az éttermet,11 főre foglaltattunk asztalt,családdal,barátokkal közösen.Vacsora időben érkeztünk és az asztalunk szépen teritékezve volt.A kiszolgálás kedves,készséges volt.Azonnal elláttak étlappal.Talán azt hiányoltuk,hogy a feltüntetett ételek főbb...