mandrea70 étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg mandrea70 értékeléseit!

Olvasd el mandrea70 étterem értékeléseit!

mandrea70 értékelései

2017. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. március 8.
A vár közelében ,Dobó téren,hangulatos kávézó-fagyizó ,kinn és benn is leülhetünk. Nyáron nagyon hangulatos mivel a téren programok, mellette lévő étterem résznél kinn énekes szórakoztatja a vendégeket.
Nagyon finom,változatos,bőséges fagyi gombócok.kehelybe is lehet kérni de a fagyi tölcsérben az igazi.
mindenkinek ajánlom
2017. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. március 8. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A város központban a patak partján található a kézműves fagyizó. Nagyon megtetszett ,érdekes még nem találkoztunk ilyen önkiszolgáló fagyizóval. finomak ,sokféle választék és még mindenki saját magának készithet fagyit ,ez nagy élmény ,annyit enget és olyat amilyet akar és súlyra kapható ,lemérték és igy fizettük ki. Mindenkinek ajánlom mert nagy élmény .
Gyors,kényelmes,finom -

Pizza Express Szolnok

2018. márciusban, kollégákkal járt itt
Értékelt: 2018. március 8.
Nagyon tetszik a hely mert házhoz szállitást is vállalnak. (gyors telefonon rendelés) a munkahely-kolleganőkkel nagyon sokszor szinte napi szinten rendelünk. Sok féle ételből lehet rendelni,pizza,frissensültek,grill ételek,gyros,tészták,hamburger( 3 db akcios 990. -áron)hotdog szintén 3 db akcios990. - levesek,brassói,saláta, desszert szinte mindenféle kapható,bőséges és finomak az ételek.
2018. februárban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. február 25.
Város szívében található ,kinti terasz- benti kényelmes pizzázó ahol késő esti programnak is jó vagy buli előtt betérni. Házhoz szállitásra is van lehetőség akár otthoni,munkahelyi szállitást kérjük( pontos időre szállitás). Nyitvatartás mindennap 11. 30-23. 00
Mindenféle pizza közül lehet választani:, sonkás pizza szelet 740. - isteni tejberizs eperöntettel 350.
Esti vacsora -

Hambifaló Szolnok

2018. februárban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2018. február 25.
Sokáig dolgoztunk ,nem akartunk sokat várni, mivel mindenki fáradt volt ezért esett erre a helyre a választásunk. házias, kézműves,frissen készült,bőséges,óriási hamburgereket kértünk 600. - ft /db áron. Tomi papa falodája kézműves,házias hamburgereket,hotdogot,szendvics,tortilla fánk,palacsinta gyros tál csirkeszárny saláta és ez mindez előtted készül látod mit rak bele.
Újra SZÜLINAP egy év múlva -

Huszár Étterem Budapest

2018. februárban, családjával járt itt
Értékelt: 2018. február 18.
Nagyon jó hely , szinte mindig telt ház külföldiekkel tele,élő zene finoman,izletesen ,bőséges,háziasan főznek. A pincérek kedvesek,most elég sokat kellett várni mivel sokan voltakmire elkészültek az ételeink. . Újra itt ünnepeltük a fiunk születésnapját. mindnyájan elégedetten teli hassal indultunk haza. jókai bableves800. -.
Egy kávéra a tópartján -

Hotel Tókert étterme Lillafüred

Értékelt: 2018. február 18. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Gyönyörű helyen-panoráma -kilátás a Hámori tó,partján található.Kinti terasz rész,kemence, gyönyörű benti romantikus belső étterem.a szállodához tartozik.Kedves,gyors kiszolgálás.Ár érték arányában magasabb árak,de mindent felülmúl mivel nem minden étterem van ilyen csodálatos helyen Kávé 500.-
Minden év telén ide utazunk,gyönyörű hely miatt.
2018. februárban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. február 18.
Mindenből egy kicsi,hal,marha,sertés,szárnyas,szarvasból készült étel megtalálható. Mi nagyon meg voltunk elégedve,mert bőséges,finom ételeket kaptunk. Vargánya gomba krém leves,határozottan tömény tartalmas finom volt. a pincérek kedvesek,barátságosak,gyorsan elkészült az étel,nem kellett sokat várni. Az étterem ,pizzéria rész nagy-akár esküvő,mytingeket,rendezvényeket lehet tartani.
mindent bele hami -

Mindent Bele Hami Szolnok

2017. novemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. január 14. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Útba esik jövet -menet találó a neve. A párommal,gyerekekkel,cégtől sokat vásároltunk,rendeltünk( kiszállitást is vállalnak) a mindentbe. Kicsi helység,de itt is változatosan készítik el,hol nagyon finom ,de volt mikor rendeltünk nem voltunk elragadtatva vele,sőt volt olyan hogy meg sem tudtam enni annyira rossz volt,avas,régi a hamburger pogácsa.
Gyors kajának jó -

Pita Büfé Szolnok

2017. novemberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2018. január 14.
Nagyon sokszor kajáltunk már itt,párommal,gyerekekkel,cégtől rendeltünk,változatos hol jó,hol nem jó az ize. -kérdés ki készíti el,! ? Nagyon sokan járnak ide,van mikor sokat kell várni ,mert fa épület ,kültéri,jó időben ki is lehet ülni,kényelmesen meg lehet enni,a rendelt kaját. Toalett is van. Aránylag jó elhelyezkedésű gyors kajálda,7-9 h között kedvezményesen lehet vásárolni,rendelni.