Betérünk még

Kispipa étterem MezőkövesdKispipa étterem Mezőkövesd a térképen

2018. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 21.
Családi tulajdonban lévő étterem idős bácsi a felszolgáló és fia az sem fiatal,de finoman főznek ,bőséges.átutazóban voltunk ,betértünk hogy ne éhesen utazzunk tovább,de nem tudtuk megenni 2 személyes tálat rendeltünk tele hússal.Kinti helységet választottuk mivel nagyon meleg volt és egy kancsó nagyon izletes limonádét ittunk.Hátsó belső parkolás megoldott,jó elhelyezkedésű étterem a főút mellet a központban.
Kispipa étterem Mezőkövesd - EgyébKispipa étterem Mezőkövesd - Étel/italKispipa étterem Mezőkövesd - Étel/italKispipa étterem Mezőkövesd - EgyébKispipa étterem Mezőkövesd - Külső képKispipa étterem Mezőkövesd - Külső képKispipa étterem Mezőkövesd - Külső képKispipa étterem Mezőkövesd - BelsőKispipa étterem Mezőkövesd - BelsőKispipa étterem Mezőkövesd - BelsőKispipa étterem Mezőkövesd - EgyébKispipa étterem Mezőkövesd - Étel/italKispipa étterem Mezőkövesd - Étel/italKispipa étterem Mezőkövesd - Étel/italKispipa étterem Mezőkövesd - Étel/italKispipa étterem Mezőkövesd - Étel/ital

Kispipa étterem további értékelései

2017.07.12családjával
Nagyon finomak az ételek, igazi házias ízeket kóstolhatunk itt meg. Rendszeresen járunk ide. Még nem csalódtam.
2017.04.03gyerekekkel
Téli kikapcsolodás,túrázás után nagyon megéhezik az ember fia. Haza felé uton a fiunk keresett a neten a település legjobb éttermét és ezt a helyet dobta ki,és nagyon jól jártunk,mert maximálisan meg voltunk elégedve.- mint ár -érték,mennyiség,minőség,elhelyezkedés. Zártkörű rendezvényeket is...
2015.02.20családjával
Torkos csütörtök alkalmából látogattuk meg az éttermet,11 főre foglaltattunk asztalt,családdal,barátokkal közösen.Vacsora időben érkeztünk és az asztalunk szépen teritékezve volt.A kiszolgálás kedves,készséges volt.Azonnal elláttak étlappal.Talán azt hiányoltuk,hogy a feltüntetett ételek főbb...