Szülinapi vacsora

Millennium Étterem MezőkövesdMillennium Étterem Mezőkövesd a térképen

Kiváló 2019. novemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2019. december 9.
Már máskor is jártunk az étteremben, most sem okozott számunkra csalódást. Baráti családdal születésnapot ünnepeltünk. Szombati vacsora lévén-előre le kellett adni az ételrendelést. 2 db 4 személyes tálat kértünk 8 felnőtt emberre. Jóllaktunk, és nem fogyott el a tálról a kínálat. Kérésünkre csomagolták a megmaradt mennyiséget. Ár-érték arányban nagyon kiadós, és ráadásul finom is!

Millennium Étterem további értékelései

2020.10.26a párjával
Egy hétfői napon ebédidőben tértünk be ebbe az általunk eddig nem ismert étterembe. Eldöntöttük már előre, hogyha a menü tetszik nekünk, akkor azt kérünk, így hamarabb végezhetünk, mintha á la carte rendelnénk. Az étteremben egy féle menü van. Aznap éppen kolbászos lencseleves és bolognai...
2019.07.10a párjával
Ma teljesen véletlenül tértünk be ide, ez volt az első étterem amit megláttunk. Sokan voltak a kiszolgálás mégis zavartalan volt. Az ételek ízletesek voltak. A mennyiség is bőséges. Ha nem beszélgetni szeretnénk a felszolgállókkal, akkor jó választás lesz. Fizetni szerettünk volna a pultnál, de...
2015.11.25gyerekekkel
Már többször jártam az étteremben, barátokkal, családdal. Több kisebb-nagyobb helyisége külön is kibérelhető rendezvényre, családi eseményre. A kiszolgálás udvarias. Az ételek nagyon finomak, választékosak. Millennium-tálak is rendelhetők 2-4 főre, egyéni igényeket figyelembe véve is. Ballagásra,...