Monik étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Monik értékeléseit!

Olvasd el Monik étterem értékeléseit!

2020. júniusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2020. július 15.
Kirándulás közben álltunk meg ebédelni a Csárdánál, mert ismerősök már régebben ajánlották. A kerthelyiségben ültünk le, ami hangulatos. A kemencében sülő ételek látványától, csak még jobban megéheztünk. Bár szinte telt ház volt, mégis gördülékenyen folyt a rendelés, és az ételeket is fél óra alatt megkaptuk. Diétázó lányunk is elégedett volt.
2019. novemberben, családjával járt itt
Értékelt: 2019. december 9.
Már máskor is jártunk az étteremben, most sem okozott számunkra csalódást. Baráti családdal születésnapot ünnepeltünk. Szombati vacsora lévén-előre le kellett adni az ételrendelést. 2 db 4 személyes tálat kértünk 8 felnőtt emberre. Jóllaktunk, és nem fogyott el a tálról a kínálat. Kérésünkre csomagolták a megmaradt mennyiséget.
Mezőkövesd legjobb fagyozója -

Torony Fagyizó Mezőkövesd

2019. áprilisban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. április 24.
Gyermekeimnek Mezőkövesden ez a kedvenc fagyizója. Van kis gombóc és nagy gombóc. Két kis gombócnyi adaggal én tökéletesen elégedett vagyok. Nagy a választék és gondolnak az allegiás, ételérzékeny (laktózmentes, gluténmentes), diétázó (fitt fagyi), cukorbeteg (cukormentes) fagyi imádókra is. A felszolgáló a tölcsért szalvétával fogja meg, de lehet kérni eldobható papír fagyi-pohárba is.
Olasz ételek fűszeresen -

Papa Razzi's Étterem Gyöngyös

2019. áprilisban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. április 24.
Utazás közben tértünk be egy kései ebédre. A hely nagyon hangulatos, viszonylag kicsi. Egy női és egy férfi mosdó van, amely kicsit szűkös viszont tiszta. A kinti asztaloknál foglaltunk helyet. A felszolgáló kedves és segítőkész volt. Az ételek adagja megfelelő, de nekem kicsit sós és fűszeres volt a tonhalas rizottó. A lasagne nagyon ízlett a férjemnek.
Finom ebéd egy hangulatos kis vendéglőben. -

Kulacs Vendéglő Kiskunfélegyháza

2018. decemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. december 17.
Először jártunk a városban, és egy kis vendéglőt kerestünk átutazóban, ahol megebédelhetünk. Hangulatos kis vendéglő, főként menüs étkezés van. A helyiek ételhordókkal hordják haza az ebédet. Kétfogásos menü 880 forint. A levest tálban hozzák ki egy személynek is, és szabadon lehet szedi belőle. 3 levesből és 3 főételből lehet választani.
Szívesen visszatérünk -

Kemencés Csárda Ópusztaszer

2018. júniusban, csoporttal járt itt
Értékelt: 2018. június 29. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Kollégákkal, családtagokkal kirándultunk Ópusztaszerre. Ebédelni tértünk be a Csárdába. Sokan voltak, egy másik csoport nagy busszal érkezett, de mindenkinek volt hely. A felszolgálók nagyon kedvesek és segítőkészek. Az ételkínálatban mindenki talál kedvére valót. Vegetáriánus és kímélő ételek is vannak. Én nem kértem levest, de bőséges adagokat szolgálnak fel belőle.
Sütizős bevásárlás -

Boldizsár Cukrászda - Agria Park Eger

2018. májusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2018. május 30.
Havonta 1-2 alkalommal biztosan betérünk a lányaimmal sütizni vagy ide vagy a TESCO-ban lévő üzletükbe. A bevásárlás elengedhetetlen része lett. A sütik nagyon-nagyon finomak és mutatósak. Nagyobbik lányom imádja a somlóit, mert étcsokis, én inkább a gesztenyepürét. Gyönyörű tortákat készítenek egyedi igény szerint is. Sajnos az árak egyre magasabbak.
Hangulatos ebéd kollégákkal -

Parádi kisvendéglő Parád

2018. májusban, kollégákkal járt itt
Értékelt: 2018. május 29.
Kollégákkal kirándultunk a környéken, egyikőjük ajánlotta hogy itt álljunk meg ebédelni. A hely nagyon hangulatos, a palóc portákat idézi. A kinti asztaloknál ültünk le. A felszolgáló hölgy kedves és precíz volt. Az étetek nagyon finomak, frissek és kiadósak voltak. Nem csak a hagyományos pörkölt, rántott hús szerepel a választékban.
Ünneplés jó hangulatban -

Hórvölgyi Remete Étterem Cserépfalu

2017. novemberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2017. november 27.
Baráti családdal jöttünk el újra az étterembe születésnapot ünnepelni. Nem csalódtunk. A kiszolgálás figyelmes. A Remete bőségtál nálunk kettőnknek sok volt, a fiúk besegítettek. Az ételek finomak, ízléses a tálalás. Az általunk vitt tortát gond nélkül dísztálcára helyezték, megterítettek a desszerthez. Nem mindenhol engedik hogy kintről vigyenek be bármit is.
A szerény külső nagy meglepetést tartogat. -

Muskátli Vendéglő Csokonyavisonta

2017. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2017. augusztus 28. - 3 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Vacsorázó helyet kerestünk a szálláshelyhez közel. A Vendéglő kívülről inkább büfének tűnt, belépve nagyon elcsodálkoztunk. Az udvari asztalokon kívül két zárt helyiségben is lehet étkezi. Nincs tömeg, gyors a kiszolgálás. Frissen készítik az ételeket, a hasábburgonya sem mirelitből készül. Hangulatos a hely. Lehet gyermek adagot kérni, ami nekem is elégnek bizonyult.