Gyors ebéd, útközben

Millennium Étterem MezőkövesdMillennium Étterem Mezőkövesd a térképen

2020. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. október 26.
Egy hétfői napon ebédidőben tértünk be ebbe az általunk eddig nem ismert étterembe. Eldöntöttük már előre, hogyha a menü tetszik nekünk, akkor azt kérünk, így hamarabb végezhetünk, mintha á la carte rendelnénk. Az étteremben egy féle menü van. Aznap éppen kolbászos lencseleves és bolognai spagetti szerepelt a menüben. Nagyon hamar megkaptuk az ételeket. Máshol azt tapasztaltuk, hogy a menü fogásai általában kisebbek, mint az étlapról rendeltek, de itt hatalmas adagokat kaptunk, nem is bírtuk elfogyasztani. Nem spórolták ki az alapanyagokat sem, a levesben volt bőven kolbász, a spagettin rengeteg szósz és sok-sok sajt. Ízletes volt. Igazán megvoltunk elégedve nem csak az ételekkel, de az árával (1100 forint ) is. Ha erre járunk, máskor is betérünk majd ide.

Millennium Étterem további értékelései

2019.12.09családjával
Már máskor is jártunk az étteremben, most sem okozott számunkra csalódást. Baráti családdal születésnapot ünnepeltünk. Szombati vacsora lévén-előre le kellett adni az ételrendelést. 2 db 4 személyes tálat kértünk 8 felnőtt emberre. Jóllaktunk, és nem fogyott el a tálról a kínálat. Kérésünkre...
2019.07.10a párjával
Ma teljesen véletlenül tértünk be ide, ez volt az első étterem amit megláttunk. Sokan voltak a kiszolgálás mégis zavartalan volt. Az ételek ízletesek voltak. A mennyiség is bőséges. Ha nem beszélgetni szeretnénk a felszolgállókkal, akkor jó választás lesz. Fizetni szerettünk volna a pultnál, de...
2015.11.25gyerekekkel
Már többször jártam az étteremben, barátokkal, családdal. Több kisebb-nagyobb helyisége külön is kibérelhető rendezvényre, családi eseményre. A kiszolgálás udvarias. Az ételek nagyon finomak, választékosak. Millennium-tálak is rendelhetők 2-4 főre, egyéni igényeket figyelembe véve is. Ballagásra,...