Étterem teszt 171.- kocsmaétterem

Turul Vendéglő MezőkövesdTurul Vendéglő Mezőkövesd a térképen

Átlagos 2017. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. október 29.
Idegen város,tehát az ittjartam.hu táborára hagyatkozunk,és a helyi ezüstérmest a Turult választjuk ebédünk elkövetésére.
Délidő,telt ház,éppen ebédkihordás van,sorban állnak a helyiek.
Mi választunk egy asztalt és leülünk,majd jön valaki. Jött. Étlap,mit iszunk,el.
A hely II.osztályu,ez csak a feliratból derül ki. Eléggé lepukkant hely,pedig sok fantázia volna benne,de túl van a fénykoron.
Az,hogy a sörös és italos rekeszek az étteremben állnak?!
Meglepő a szenélyzet fürgesége,az 5.percben ! megjön a leves,zöl erős paprika itt sincs,meg Erős Pista sen,de hoz chili cseppet,ez átmenet a patkányméreg és a cián között. Baromi erős.
Agogy kifujjuk a kevest,máris jön a főétel,a 20.percben. Zajos a hely ,62 db az átlag.
A hús finom jól átsűlt,semmi mellékiz,a saláták kitűnőek.
A köret szóra sem érdemes,zacskós áru a Metróból a krumpli,a rizs legalább nem tapad össze.
A sör jó,és hideg. Számla meglepő mindössze 6.200 ft 2 főre italokkal.
Étkezési idő 50 perc.
Összegzés:
Háát,többre számitottam a helyi második helyezettől.
Foltos abrosz,kocsmahangulat,ugyanakkor csúcsidőben villámgyors személyzet és konyha,olcsó árak. Mindössze 50 perc alatt jóllaktunk,
kicsi pénzért,egy a berendezés alapján többrehivatott es szebb napokat látott helyen.
Minősités: még ajánlott
Értékelés: 7/10 pont
Turul Vendéglő Mezőkövesd - BelsőTurul Vendéglő Mezőkövesd - Étel/italTurul Vendéglő Mezőkövesd - EgyébTurul Vendéglő Mezőkövesd - Étlap/itallapTurul Vendéglő Mezőkövesd - Étel/italTurul Vendéglő Mezőkövesd - Külső képTurul Vendéglő Mezőkövesd - EgyébTurul Vendéglő Mezőkövesd - Étlap/itallapTurul Vendéglő Mezőkövesd - Étlap/itallapTurul Vendéglő Mezőkövesd - Étlap/itallapTurul Vendéglő Mezőkövesd - Étlap/itallapTurul Vendéglő Mezőkövesd - BelsőTurul Vendéglő Mezőkövesd - BelsőTurul Vendéglő Mezőkövesd - Étel/italTurul Vendéglő Mezőkövesd - Étel/italTurul Vendéglő Mezőkövesd - Étel/italTurul Vendéglő Mezőkövesd - BelsőTurul Vendéglő Mezőkövesd - Belső

Turul Vendéglő további értékelései

2024.01.07a párjával
A kiszolgálás nagyon kedves, vasárnap is választhatunk menüt. Az étel ízletes, az adag bőséges. Ár-érték arányban kiváló. Az étterem első része, Gárdonyi Ida regényének hangulatát idézi. Mi többnyire menüt fogyasztunk.
2023.08.18a párjával
Tulajdonképpen ott volt 100 méterre a Matyó Múzeumtól, ott parkoltuk, hát akkor már együnk is itt. A vélemények róla elég vegyesek, szóval, többesélyes...Kívülről semmi különös, se jó, se rossz benyomást nem kelt. Bent egy kissé dohos vagy konyhaszagú, vagy a kettő együtt, nem keltett valami nagy...
2022.05.22családjával
Azt hittem, ilyen már csak filmekben van. Már az abroszon látható volt a heti menü. A poharak borzasztóan mocskosak voltak. A levesestál 6 helyen csorba. Aztan jött a sült csirkecomb. Ez volt a csúcs. Egy kb. 1cm-es sült bogár volt rajta. Lefotóztuk. Felálltunk és eljöttünk.