Ma van a piac!

Sárga Borház Vendéglő MezőzomborSárga Borház Vendéglő Mezőzombor a térképen

Kiváló 2017. márciusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2017. szeptember 16.
Miskolcról Szerencsen át Mádra tartottunk és útközben itt álltunk meg, mert az egyik gyűjtőtársam bort akart venni a Disznókő Pincészettől. Ha már megálltunk, az is felvetődött, hogy ehetünk is valamit. A parkolóban gyanúsan sok, sőt rengeteg autó állt, külön "pakolóőr" irányította a forgalmat. Nem pénzt szedett, csak segítette az optimális leparkolást. Kiderült, hogy éppen piac van a Sárga Ház körül, a havonta megrendezésre kerülő Tokaj-Hegyaljai Piac. Természetesen körbenéztünk, meg is kóstoltunk több dolgot a helyi termelőktől. Az étterem és a környék hangulata nekem azonnal nagyon megtetszett, szeretem, amikor a régi hangulatot megőrizve, az értékeinket ápolva újítanak fel és mutatnak be valamilyen szép, érdekes építészeti emléket az utókornak. A klasszicista stílusú borház a 19. század közepén épült. A mögötte lévő hegyoldalon végig szőlőket láthatunk, a dombtetőn fehér kilátó.
A személyzet nagyon elfoglaltnak tűnt, néhány asztal volt még szabad. Azonnal jelezte az egyik pincér, hogy a nagy vendégszám miatt belassult a konyha, jelentősen meghosszabbodott a várakozási idő, sőt a rendelésfelvétel is időbe fog telni. Így az étkezést átugrottuk, megvettük a borokat, aki nem vezetett, még tudott kóstolni is. A mosdó tiszta, rendezett, kulturált. A táblára kiírt és az étlapon szereplő fogások is izgalmasnak tűntek, így sajnáltam, hogy nem volt több időnk. (de majd legközelebb). Az ottlétünk alatt kivitt, feltálalt ételek szerintem nagyon jól néztek ki, bár némelyik adag nem volt túl nagy.
Sárga Borház Vendéglő Mezőzombor - Külső képSárga Borház Vendéglő Mezőzombor - Étlap/itallapSárga Borház Vendéglő Mezőzombor - Külső képSárga Borház Vendéglő Mezőzombor - EgyébSárga Borház Vendéglő Mezőzombor - Külső képSárga Borház Vendéglő Mezőzombor - MosdóSárga Borház Vendéglő Mezőzombor - BelsőSárga Borház Vendéglő Mezőzombor - BelsőSárga Borház Vendéglő Mezőzombor - BelsőSárga Borház Vendéglő Mezőzombor - Étel/italSárga Borház Vendéglő Mezőzombor - BelsőSárga Borház Vendéglő Mezőzombor - BelsőSárga Borház Vendéglő Mezőzombor - Külső képSárga Borház Vendéglő Mezőzombor - Étlap/itallapSárga Borház Vendéglő Mezőzombor - Külső képSárga Borház Vendéglő Mezőzombor - EgyébSárga Borház Vendéglő Mezőzombor - Külső kép

Sárga Borház Vendéglő további értékelései

2023.10.22a párjával
Kellemetlen, hideg esőben jártuk a környéket, és közben kerestünk egy jó éttermet az ebédeléshez. A netes infók nem sok jót ígértek, ám amikor megláttuk ezt a bájos kis kastélyt az út mellett, amely előtt több autó is parkolt, rögtön éreztük, hogy jó helyen járunk. És valóban! Az állítólag hajdan...
2023.07.22gyerekekkel
Az étterem belső része egyszerű, de nagyszerű. (Kivétel az étkezőasztalokra "feldobált" az abroszok, pecsétes, szakadt kárpit: esztétikai fájdalom) A terasz...
2021.08.26a párjával
Barátaink ajánlották az éttermet, és nagyon dicsérték, nem véletlenül. Annak ellenére, hogy a főút mellett található, nem zajos, és kifejezetten hangulatos a terasz is. Parkolni az étterem előtti parkolóban lehet. A kiszolgálás csillagos ötös volt: kedves, figyelmes, gyors. Az előétel és a leves...