éhesek vagyunk enni akarunk xd

Drót Bisztró MiskolcDrót Bisztró Miskolc a térképen

2019. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. október 16.
A hotel vendégei voltunk egy hétvégén,és a kiadós ott fogyasztott finom reggeli utan elmentünk csavarogni, felfedezni,és fürdeni a barlangfürdőbe Tapolcára.DE már reggel lefixaltuk egymás közt hogy itt akarunk vacsizni ha vissza érünk.Így is lett.Este 7 re sikerült leülnünk ,volt pár vendég ,mi meg baromi éhesek voltunk mivel egész nap nem ettünk csak áztunk a meleg vízbe.Én kávét és kér pohár tokaji bort kértem nagyon finom volt mind, mire jött az étel ezeket már megittam,a barátom sörös így ő azt kért,csapolt is van, ő búzát kért.Mindketten halat ettünk ,hogy diétás legyen a történet ,de aztán a végén konstatáltunk h éhesek maradtunk vagy leves vagy előétel kellett volna még. Az étel nem volt semmi extra ,lazac és pisztrang volt,de a mellé szervírozott kapor mártást szívesen megmutattam volna a szakácsnak hogy csinálja,mert ez nem ízlett..rettenet volt,vállalhatatlan na.Mindent elrontott ami jo lett volna amugy.
Főleg mert szárítottból volt és nem frissből.Meg igazaból a kapor mellé én nem tennék petrezselymet(krumplira) mert mindkettő dominans fűszer,szóval így az egész étel nem ízlett,megettem de másra számítottam.A hal is édes kevés volt ,Horvatországba ennyi pénzért órias hal steaket kapsz nem egy papír vékony szeletet és azt két napig emészted kb:)Durva mi?Ezt mar máshol is írtam.Van össze hasonlítási alapom mert sokfelé jártunk ,Ausztria Horvátorszagban.Soha nem marad hianyérzeted! Ez meg gyerek adag volt na.Szívesen megbeszéltem volna ezt az egészet(a problémamat) a szakáccsal segítő szándékkal, de annyira fáradt voltam h csak az alvásra tudtam aznap este gondolni.És gondolom ő is faradt volt már.
Garnélat vagy vargányas tésztat nézegettem még csak a szűzérmet nem szeretem ezért nem azt választottam.Se marhat nem eszem se csirkét nem ami nem tanyasi:( Így nekem kicsit beszükül az étlap sokszor ,ahol meg eleve szűk ott nagyon le vagyok korlátozva pár ételre.Akkor szoktam pl vegát enni:)

A másik étel a rizotto sütőtökkel lazaccal jól nézett ki,meg is kóstoltam finom volt ,csak én nem szeretem az édes ízt húshoz v halhoz sajnos.Se a lazacot.Ez az én hibám tudom.
Mindenesetre ajánlom a helyet,mert kedves pincérek vannak ,patyolat tiszta minden ,mosdó is,nagyon tetszetős a teraszuk,szívesen kiültem volna oda is ha nincs hűvös,máskor is mennék,mert érezni látni h trend követő fiatalos a hely,tudnak fejlődni ha akarnak,de talán másképp választanék ételt,és jobban járnék -akarom mondani laknék;)
Viszont a reggeli kifogástalan,az ötcsillagos,bőséges,a személyzet kedves segítőkész és nem tolakodó mint sok más helyen,sőt az idősebb kedves felszolgáló Úr megajandékozott egy finom gépi valódi presszó kávéval mikor szórakozott a tchibos kávegépük ,ez nagyon kedves gesztus volt puszi neki utólag is ha olvassa esetleg:)Ezért a hozzáállásért tuti sok vendégük van volt és lesz is a jövőbe is,én ezt kívánom bar tudom óriási a verseny mint mindenhol .Remélem jövőre is lesz szerencsénk menni,és írhatok 5 csillagot mindenre:)

Drót Bisztró további értékelései

2019.06.02barátokkal
Baráti társaságban vacsoráztunk. Szarvas sült gombákkal és kukoricapelyhes csirkemellet rendeltünk. A felszolgáló bár egyedül látta el a vendégeket, udvarias és fürge volt. Előételként BISTRO ízelítőt kértünk amig elkészülnek a vacsora ételek. Pompás ízélményt kaptunk. A vacsora ezzel szemben...
2019.03.16egyedül
A City Hotel melletti Drót Bisztró igényes, prémium kategóriás konyhát képvisel, helyileg a Herman Ottó Múzeum közelében található. Az épület előtt lehet parkolni, ha éppen akad szabad férőhely. Népszerű étterem mind a helyiek, mind a szálloda vendégei körében, akik a reggeli itt fogyaszthatják...
2017.07.19egyedül
Kellemes belső kialakítás, hangulatos nyugtató zene, tisztaság, pontos és gyors kiszolgálás, ár-érték arány nem nagyobb már, mint egy másik szintén jól pozícionált étteremben. De ami a legfontosabb, a korrektség. Nagyon jól össze van rakva minden. Gratula a csapatnak, csak így tovább, biztosan...