Busójárás negyedszerre

Mohácsi busójárás MohácsMohácsi busójárás Mohács a térképen

Kihagyhatatlan 2023. februárban, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2023. február 22.
Már többször voltunk ezen a rendezvényen, a fő programokat (átkelés, koporsó vízrebocsájtása, felvonulás) minden évben végignéztük, így most más helyszíneket kerestünk fel. Megnéztük a Kanizsai Dorottya Múzeumot, a Szerb templomot, a Busóudvart, és a Selyemgyár kúlturális negyedet. A múzeum kivételével, minden helyszínen szinpad és színvonalas program volt. A nagy tömeg ellenére is nagyon jól éreztük magunk, jól szervezett rendezvény. Sok bolt, vendéglátóhely nyitva volt, így könnyen lehetett ennivalót, üdítőt, a bazárokban bármit vásárolni. Ami nem tetszett, hogy a szemeteseket nem ürítették, mindegyik tetősen tele volt, és mellette is sok szemét, mert már bele nem fért. Szinte minden helyszínen, éttermekben is volt, és lehetett használni a "normális" mosdókat, (nemcsak a toj-toj-t). Mi inkább fizetünk egy kultúrált WC használatért. Azonban a Széchenyi téren, a legnagyobb helyszínen, ahol a legtöbb ember volt, bezárták a közönség elől az Ifjusági ház mosdóját. Nagy betűkkel ki is volt írva, hogy "WC használati lehetőség nincs" . Korábbi években volt, és nagyon kellett is mindig hosszú sorok álltak.
Mohácsi busójárás Mohács - EgyébMohácsi busójárás Mohács - EgyébMohácsi busójárás Mohács - EgyébMohácsi busójárás Mohács - EgyébMohácsi busójárás Mohács - EgyébMohácsi busójárás Mohács - Egyéb

Mohácsi busójárás további értékelései

2023.10.03a párjával
Kihagyhatatlan
2023 február végén egy szombati napon tekintettük meg a rendezvényt. A város határában, kijelölt parlóba irányítottak minket, ott tudtunk megállni. A városba ingyenes buszjárat szállította be az érdeklődőket, mi inkább besétáltunk. Nézelődtünk, ettünk, ittunk és élveztük a látnivalókat.
2023.02.23a párjával
A mohácsi busójárást már évek óta szerettem volna megnézni-nemcsak a a tévében látni, hanem - személyesen is. Idén végre ez sikerült! A párommal elterveztük, hogy leutazunk szombat reggel busszal és az egész hétvégét a környéken töltjük! Már jóelőre le is foglaltuk a szállásunkat Pécsen -ami egy...
2022.03.08a párjával
Kihagyhatatlan
Az érkezés, 27-én nem volt zavartalan. Némi rendőri irányítás mellett is kaotikus autó- és ember tumultus fogadott, ami sajnos két helyen is nyomot hagyott az autómon. A hotel megtalálása és elfoglalása után azért némi megnyugvást leltem. Kb. másfél hónappal elötte a Kovács Panzióban kaptunk 2...
Ponty Poronty Vendégház Nagybaracska - Pihenés áprilisban, májusban, júniusban, júliusban
Pihenés áprilisban, májusban, júniusban, júliusban