Esti állomás

Ara Étterem MórAra Étterem Mór a térképen

Átlagos 2021. novemberben, egyedül járt ittÉrtékelt: 2021. november 6.
Ez úgy esett, hogy este, sötétben áthajtottam falvakon, ahol semmi esélyét nem láttam a táplálkozásnak, na, de Mór azért mégis egy nagyobb hely, itt kell lennie valaminek! Lett is! Jól látható az útról, nem is haboztam, parkoló, kilincs, befelé! A kislány valahogy úgy jött elém, mintha egy koldus elé jött volna... valami ilyent kérdezett, hogy valamiben segíthet? Én meg buta arccal mondtam, hogy persze, remélem, hogy tud segíteni, mert valami helyet keresek vacsorázni... ó, hát azt lehet. Akkor jó. Üljek bárhová, ahová tetszik. Azt hiszem, csak a barátai foglaltak el egy fél asztalt, valamit játszottak talán telefonnal, de evő-ivó vendég nem akadt péntek este. Leültem egy asztalfőre, ha már. Előkaptam a telefont, az ittjartam.hu-n jó referenciái vannak a helynek, hát, biztos, hogy jó helyre jöttem! Nem fukarkodtam tehát, legyen hátszín, gombákkal! Közben baracklevet iddogáltam. Valami fura íze meg szaga volt, pedig pont az üvegből lett kibontva, kiöntve... szaglásztam a poharat... de azért megittam. Nem nagyon kellett várni a vacsorára sem, jött az is szépen! Fogalmazzunk úgy, hogy közepesen finom. Valahogy nem lett eltalálva. A tál összeállítása ezősen emlékeztetett egy gyros-tálra, a krumpli meg a saláta hajszálra olyan volt, talán a gombás öntet volt az nyilvánvaló különbség. Csak ez a többszörösége került. A nagyrészét azért megettem. Közben kissé igénytelen zene szólt a nagy fali TV-ből, a terem díszítése eléggé sokféle, az ízlésestől az eklektikusig, de számtalan apró, kedves, szerethető ötlet van benne, valaki lelkileg jól gondozza ezt a helyet. Kívánjunk neki még sok vendéget.
Ara Étterem Mór - BelsőAra Étterem Mór - EgyébAra Étterem Mór - BelsőAra Étterem Mór - Étel/italAra Étterem Mór - Étlap/itallapAra Étterem Mór - MosdóAra Étterem Mór - BelsőAra Étterem Mór - EgyébAra Étterem Mór - EgyébAra Étterem Mór - BelsőAra Étterem Mór - Külső képAra Étterem Mór - Külső képAra Étterem Mór - BelsőAra Étterem Mór - Külső kép

Ara Étterem további értékelései

2020.10.14
A mellette levő hotellel ellentétben ez a hely csodálatos,a hotelban elszenvedett sérelmeket meggyógyította az itt eltöltött idő.Barátságos berendezés,csoda ápolt növényvilág.Szuper kiszolgálás,finom étel,barátságos felszolgáló,aki kompenzálta a hotel vezetőjének botrányos stílusát,csak köszönet...
2019.08.02gyerekekkel
A környéken nyaralva tértünk be ide. Amint leültünk,azonnal egy tál levest akart a pincérnő letenni elénk. Nem értettük,hogy ez a szokás,hiszen rajtunk kívül mindenki menüt fogyasztott. Az asztalra be volt készítve egy palack szódavíz,amit ingyen lehetett fogyasztani. Az ételek finomak...
2014.03.28a párjával
Ügyintézés közben menüebédre tértünk be az Ara étterembe. Az étteremben nagyon sokan ebédeltek, de ennek ellenére pillanatok alatt megkaptuk a levesünket hatalmas levesestálban. Jóízű, igazán tartalmas palóc leves ettünk. Ropogós héjú friss kenyér dukált a leves mellé. A túrógombóc leheletkönnyű...