Menüzni mentünk

Tárlat Étterem MórTárlat Étterem Mór a térképen

2017. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. június 13.
Sok évvel ezelőtt jártunk már itt, akkor sem csalódtunk és most sem! Udvarias és gyors kiszolgálás, ízletes az étel, bár mi igyekszünk menüs helyet keresni, de egyáltalán nem csalódtunk. Ottjártunkkor sokan voltak, ami alapvetően azt mutatja, ismert és kedvelt hely. Az étel bőséges volt, nagyon elégedettek voltunk. Remélhetőleg járunk még arra, természetesen visszatérünk!

Tárlat Étterem további értékelései

2018.08.29a párjával
A Tárlat étteremben rendkívül kedvező árú a menü, 1150 ft két fogás. Végső soron szerencse dolga, hogy aznap, amikor az ember ott jár, nem móriként, mit adnak. Jómagam például végignézve a honlapon az e sorok írásakor érvényes menüt, csülök péknét szívesen eszem menüben, mákostésztát kevésbé....
2017.04.11családjával
Családi rendezvény keretében jártunk már néhány alkalommal a Tárlat Étteremben. Az elmúlt időszakban rendkívül ízlésesen átalakították és felújították, így még "otthonosabban" érzik magukat a vendégek. Lehetőség van kisebb rendezvény esetén külön termet igénybe venni. Rendkívül ízletes ételeket...
2014.12.01barátokkal
Barátnőmmel ültünk be ide egy vacsira, mert nem volt időnk főzőcskézni :) A hely nagyon elegáns, tiszta, a pincért nagyon gyors és kedves volt. Az adagok bőségesek és isteni finomak. Barátnőm ajánlotta, hogy ő már evett itt browniet és mennyei volt, így nekem is ki kellett próbálnom :) És nem...