Kiváló 2013. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. november 18.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Húsvéti ünnepet és a szálló születésnapi ünnepeit töltöttük a Szeged szomszédságában lévő mórahalmi szállodában. Eddig minden alkalommal kitűnően éreztük magunkat, ezért is járunk vissza. Nem volt olyan kívánságunk, amit ne teljesítettek volna, nem volt olyan észrevételünk, amit nem szívleltek volna meg. A szállodát csakádias hangulat lengi be, ez nagyon fontos számunkra. Jó itt lenni! És, ami feltűnő: az igazgatónő gyakran tűnik fel a vendégtérben, szobája ajtaja szó szerint mindíg nyitva. Ritkán tapasztalni ezt a nyitottságot. Ez a magatartás erősíti a vendégekben a bizalmat. A hotel első számú vezetőjével bármikor "össze lehet futni", elmondani a kifogásokat (ha van ilyen), tapasztalatot cserélni. Igazi , a vendéget tisztelő, szerető hozzáállás. Ugyanez a szálló többi munkatársára is elmondható. Legyen így még sokáig! Bakos L.
A szálloda tisztasága,a kényelem,a wellness részleg minden nagyon rendben volt,de amit kiemelnék,az az étterem.Első reggel kértünk növényi tejet,ami ki volt rakva,csak figyelmetlenek voltunk.Ezután odalépett hozzám a Főpincér Úr és megkérdezte,hogy milyen érzékenységünk van.Elmondtam,hogy...
Többször voltunk már önöknél és a wellness részlegben pihenve a szerb vendégektől nagyon nehezen lehet pihenni a hangoskodásuk miatt.Több magyar vendég is problémának észlelte e fajta viselkedést.Ezen kívűl minden tökéletes volt,de egy csendet kérünk táblával lehet kissé tudnák tolerálni magukat...
Szobát nem takarították, szemetest nem ürítették. vizet nem pótolták. A személyzet nem volt kellően figyelmes így nem tudtak a vendég kiszolgálásában segíteni. Étkezések során az asztalon lévő már nem használt eszközöket nem szedték le csak akkor amikor erre külön kértem felhívtam a figyelmet....