Régi kedvenc

Galéria Étterem MosonmagyaróvárGaléria Étterem Mosonmagyaróvár a térképen

Átlagos 2018. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. július 17.
Nagyon kedves kiszolgálás, hangulatos terasz. Az ételek gyorsan elkészültek, de égett volt mindkettőnké és úgy tűnt, mintha fagyasztott lett volna.

Galéria Étterem további értékelései

2017.09.19a párjával
Szombat délután párommal amikor már az ebédidőnek vége, nincs már zsúfoltság, beültünk a Minerva hotel éttermebe, amit gyönyörűen felújitottak. Kedves kiszolgálás es ajanlás volt a pincér részéről, az ételek rendkívűl finomak voltak, es bőséges adagot kaptunk pedig lazacot kértünk. Szívből...
2016.10.24a párjával
Az étterem szülővárosomban található, amely idén tavasszal lett felújítva, nagyon dizájnos fiatalos modern lendületet kapott, igazán megnyerő lett. De ami teljesen kifogástalan, és ami már többször is visszacsábított minket, az a gasztronómiai kulináris élvezetek kavalkádja :) Ugyanis az itt...
2016.10.05csoporttal
Tavasszal voltunk először ebben az étteremben. Azóta többször is ebédeltünk, vagy vacsoráztunk itt.Maximálisan meg voltunk mindig elégedve az ételek minőségével, a felszolgálok kedvességével és szakértelmével.Maga a hely is gyönyörű. Voltunk már itt a férjemmel, családdal, barátokkal is. Minden...