Hajdani hely

Magyaros Vendéglő MosonmagyaróvárMagyaros Vendéglő Mosonmagyaróvár a térképen

2023. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2023. április 9.
Gondolom, van még egy jó pár étterem, vendégló Mosonmagyaróváron, miért van az, hogy szinte csak ezt az egyet ismerem? Sok évvel ezelőtt kollégákkal szinte mindig ide tértünk be enni, ha errejártunk. Egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy ez a legjobb, csak ezt ismerem, ezt biztos tudom, hogy hol van, és most is magától adódott, hogy ide mentünk. A másszándék is megvolt, ki volt írva a téren, hogy "Korzó étterem" arra, arra is indultunk, aztán csak ide jutottunk, ez annyira központ helyen van. Meg hát ismerős. Nincs róla rossz emlék. Az ajtó elé lehet állni autóval is. Bent nagyon kellemes. Van valami patinás, ódon lehelete. Pincér kedves, azonnal jön, étlap, én valami májgombóclevest, nejem tüzes paradicsomlevest, aztán hagymás rostélyost kértem, a párom meg úgói csőszpecsenyét, szűzérmék, fokhagyma, tejföl, sajt, stb. Nem kell sokat várni, ebéd jön. Vendég elszórtan néhány, leginkább külhoniak. Leves finom, korrekt, paprika van, jön hozzá, hagymás rostélyos a halom hagyma, azon át leásni a mélybe, húst eszegetni nem rossz semmi, de aztán kiderült, hogy a mustár külön kis tégelyben van, nem a húson vagy hús alatt, úgy kell, vagy kellett volna külön kenegetni, mártogatni, ha láttam volna korábban, hogy itt van a boglya alatt. De mindettől függetlenül finom ebéd volt, nem kiemelkedő, de minden rendben volt körülötte. És egyáltalán nem volt drága, jó érzésekkel távoztunk. Ajánlom is!
Magyaros Vendéglő Mosonmagyaróvár - Külső képMagyaros Vendéglő Mosonmagyaróvár - Étlap/itallapMagyaros Vendéglő Mosonmagyaróvár - Étlap/itallapMagyaros Vendéglő Mosonmagyaróvár - Étlap/itallapMagyaros Vendéglő Mosonmagyaróvár - BelsőMagyaros Vendéglő Mosonmagyaróvár - Étel/italMagyaros Vendéglő Mosonmagyaróvár - MosdóMagyaros Vendéglő Mosonmagyaróvár - MosdóMagyaros Vendéglő Mosonmagyaróvár - MosdóMagyaros Vendéglő Mosonmagyaróvár - BelsőMagyaros Vendéglő Mosonmagyaróvár - Étel/italMagyaros Vendéglő Mosonmagyaróvár - Belső

Magyaros Vendéglő további értékelései

2023.07.16a párjával
Nyári kirándulás a forró melegben. Egy éttermet találtunk sétáló belvárosban a sok közül. Gyorsan rendeltünk, mivel sajnos nem volt más a vendéglőben. Hideg gyümölcs leves- pohárban , tojásos nokedli- savanyúsággal , igazi házi izék voltak. Túros csusza - párom azt evett. Finom bor, és nagyon...
2017.11.20a párjával
Egy hetet töltöttünk július elején Mosonmagyaróváron. A szállásunkon ebbe az étterembe kaptunk kedvezményt, így mindjárt az első este felkerekedtünk, megkerestük, és miután több éttermet is megnéztünk, úgy határoztunk betérünk ide, annak ellenére, hogy máshol többen ültek. Nem bántuk meg. Tiszta...
2016.10.17a párjával
A vendéglőbe késői órán érkeztünk, a pincér akkor is kedves volt és segítőkész. Az étterem ízléses és hangulatos és rendkívül tiszta. Sokszor tapasztaltam már olyat, hogy a pincér átlépi az elhagyott szalvétát, zsepit..ahelyett, hogy felvenné. Itt érkezésünkkor szemet szúrt egy kis papír fecni az...