Erdei tábor a Börzsönyben

Malomkert Hotel étterme NagybörzsönyMalomkert Hotel étterme Nagybörzsöny a térképen

2019. júniusban, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2019. július 21.
Iskolai erdei tábor helyszíne volt a Malomkert Panzió, így adódott, hogy az étkezéseket is itt helyben, a Malomkert éttermében oldják meg. Párhuzamosan egy másik osztály is itt táborozott a gyerekeimmel egy időben egy másik iskolában, de ez nem okozott fennforgást a kiszolgálásban, jól összehangolták az étkezéseket, pedig több mint 60 gyereket kellett kiszolgálni. A menüt előzetesen egyeztették a tanító nénivel, akinek már nagy tapasztalata volt abban, hogy melyek a kedvelt ételek és melyek azok, amelyeket jobb lenne a kirándulás idejére (is) elfelejteni. Fiam a Börzsöny szeletet dicsérte, de azt mondta, a levesek is finomak voltak.
Napi háromszori étkezést biztosított az étterem, az ebéd és a vacsora volt meleg étel. A reggeli egy kissé egyhangúnak tűnt.
Az adagok bőségesek voltak és lehetett repetázni is.
A szállás az étkezéssel együtt árban is kedvező volt.

Malomkert Hotel étterme további értékelései

2019.11.12családjával
Egy őszi kirándulás alkalmával ebédeltünk a Malomkert fogadó éttermében és kellemes élményben volt részünk. A kirándulók igényeihez tökéletesen igazodó ellátást kaptunk. A svédasztalos terítékből min. 2 féle leves és 5 féle húsételből tudtunk választani, -ami egy kirándulás alkalmával a...
2019.10.24barátokkal
Gyönyörű októberi napon kirándulás során ebédeltünk a Panzió éttermében, svéd asztalos lehetősséget választottunk. Az ételek finomak voltak a választék gondosan megtervezett és bőséges. Az elfogyott ételeket gyorsan pótoltak. Nagyon jó hangulatú hely, kedves kiszolgálás, szép környezet. P.S. A...
2019.04.24családjával
A húsvéti ünnepeket töltöttük el Nagybörzsönyben. És a hotel egy másik épületében volt a szállásunk néhány utcával arrébb. Érkezésünkkor ott maradtunk rögtön ebédelni. Remek kiszolgálás és finom, bőséges ételek. El is döntöttük, fogunk még itt enni. Így is lett. Akkor sem csalódtunk. Kellemes...