legjobb csülök, amit valaha ettem!!!

Dödölle Kisvendéglő NagykanizsaDödölle Kisvendéglő Nagykanizsa a térképen

Kiváló 2016. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. november 7.
Sokat járunk Kanizsán, de még sosem ettünk, nem jött velünk szembe szimpatikus hely. Most elmentünk a Főtérre, és az első vendéglőbe beültünk. Hú de jól tettük!! Barátságos, nem nagy, talán nyolc asztal ha elfér. 2 gyönyörű mosolygós segítőkész felszolgáló, folyamatosan teszik a dolgukat. Az étterem tele, el is kellett küldeni jó pár vendéget. Az étlap nem nagy, kevés a választék, de megtaláltam a legjobbat.. Csülök.. Nagyon nagyon nagyon jó volt!! Káposztával, karika sült krumplival, hatalmas adag!! Nagyon ízletes, pont tökéletesre sütve, minden falat élvezetes!! Párom gordont kért, az is hatalmas adag, gusztusos, ízléses, ízletes. Vissza fogunk menni! Aki szereti a csülköt, feltétlenül próbálja ki!! Bátran ajánlom!!!

Dödölle Kisvendéglő további értékelései

2018.11.14a párjával
A fotók jók tényleg így néz ki kívül-belül. Olyan igazi régimódi kisvendéglő piros lábassal és serpenyővel. Az elsőben a leves volt, a kapros-juhtúrós szalonnás dödölle pedig a serpenyőben tálalva. Fantasztikusan finom volt és nagy adag. Az italokban volt választék és finom csapolt sör is volt,...
2018.08.12családjával
A tengerparti nyaralásból Nagykanizsára tértünk be ebédelni, 3 kor. 10 napja ettünk itt, de egy másik étterembe, mikor mentünk ki. Már akkor eldöntöttük, itt fogunk ebédelni. Tetszett a hely. Viszonylag gyorsan kaptuk az ételt. És jó nagy adagokat. A levest is kis lábosba, ami piros pont....
2018.07.21a párjával
Nyári kiráűndulásunk során a Fő téren megállva az első kisvendéglőbe betértünk.. A teraszon ültünk le. ahol rövid időn belül megtaláltuk a helyi specialitást az étlapról.. A pincér szivesen adott segitséget az ételhez... Dödölle- juhtúrosan és szalonával a másik adag.. Gyorsan kihozták az...