Várlátigatás után puccparádé nélkül jóllakni

Vázsonyvölgy Vendéglő és Fogadó NagyvázsonyVázsonyvölgy Vendéglő és Fogadó Nagyvázsony a térképen

Átlagos 2017. márciusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. június 16.
Nem egy M-csillagos hely (hozzáteszem, azokat messziről kerülöm is;), de egy kimerítő várséta után nyugodtan be lehet térni.

Másodszor voltunk, most épp szezonon kívül, két pici gyerkőccel.
Így családostul rendszerint többszemélyes tálakat szoktunk, így tettünk most is.
Kétszemélyes tál, gazdagon megpakolva (3 fajta hús; vastag, nem szétfolyt rántott sajt, hasábburi, párolt zöldség és rizs; sajna ez utóbbi elég kevés volt) és négyen jól is laktunk.

A személyzet szerintem mindenes, nem lepődnék meg, ha a felszolgáló hölgy, egyben a tulajdonos és szakács is lenne. :-)
De legalább nem nézte ki a vendéget, sőt a másik asztalnál több gyerekkel várakoztak, akiknek hozott addig játékokat.

Vázsonyvölgy Vendéglő és Fogadó további értékelései

2022.06.19a párjával
Általában a településen átmenő főút melletti kis bisztrónál szoktam megállni, ott bekapok valami májas vagy velős pirítóst, körülbelül ezt jelentette sokszor Nagyvázsony gasztronómiailag. De most valami éttermet akartam, láttam az ittjartamon, hogy van itt azért más is, gyerünk fel a dombra! Ott...
2016.08.10gyerekekkel
Elkezdődött a Művészetek Völgye. Nulladik napon, gondoltuk, valami jóval kezdünk, pláne, hogy a Völgy evős helyszínei még nem igazán álltak készen. Taliándörögdön javasolták Nagyvázsonyt, hogy ott biztos jó lesz. Hát volt. Csak nem biztos és nem jó. Az autóból kiszállva a fák-bokrok közül...
2014.10.03gyerekekkel
Családdal álltunk itt meg féluton a Balatonról hazafelé. Ehesek voltunk, vacsorázni szerettünk volna. A parkoló tele autókkal, ahogy éppen sikerült úgy álltak meg, alig találtam helyet. Gondoltam, ha sokan vannak, akkor jó az étterem. Bent szembesültünk, hogy szinte senki sem volt bent. A...