mi nem ettünk itt

Hilltop Étterem NeszmélyHilltop Étterem Neszmély a térképen

Átlagos 2017. szeptemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. szeptember 4.
Eddig kétszer zarándokoltunk fel ide étkezési szándékkel, de végül egyszer sem ültünk be. Mindkét esetben az udvarias pincérek betessékeltek minket, de mégsem csábultunk el. A paleo konyha különlegességei nem hoznak lázba és az árak is számunkra kissé erősek. Persze, ha valami különleges élménnyel lennénk gazdagabbak, akkor nyilván megérné, de valahogy attól tartottunk, hogy ez a különleges élmény elmarad majd. Először is az út szinte járhatatlan, mind a Duna felől, mind Dunaszentmiklós felül. Azt gondolom, hogy ez külön ciki egy ilyen kiváló borászatnak, mint a Hilltop… A parkoló is inkább terepjáróbarát. Sajnos rendezvény előkészületei miatt a nagy, Duna felé néző panorámás étterem rész le volt zárva, a kisebb hátsó teraszok működtek (itt túl intenzív volt a szőlőfeldolgozásból eredő „illat”), bent pedig pókhálóba gabalyodott legyek fityegtek az ablakban.
A helyszín méltó egy panoráma étteremhez, a dombtetői kilátóból tökéletes a panoráma: Gerecse, Börzsöny, Felvidéki hegyek, a Duna és a szőlősorok. Az étterem ideális pihenőhely a környék látnivalóinak megtekintése közben. Komáromi erőd- Tata városa, vagy Esztergom, a Dunakanyar látnivalóinak felkeresésekor, mint ahogy mi is ezért keveredtünk ide. Remélem járunk még erre, talán a harmadik alkalom megnyerőbb lesz számunkra.
Tisztaság:Gyenge

Hilltop Étterem további értékelései

2022.04.21a párjával
Átmentünk két vagy három falun étteremkeresőben, azután ez jött. Jó, akkor együnk itt. Amint bementem, eszembe jutott egy nevezetes borkóstoló a barátokkal, kijöttünk ide valaha, befizettünk és a felét a kikészített vödörbe öntöttük a boroknak. Olyan kellemetlen borélmény volt, hogy azóta sem...
2021.07.28barátokkal
Közös szülinapozásra választottuk a Hilltop Éttermet, előzetesen netes oldalukról tájékozódva, képeket elnézegetve tökéletes választásnak tűnt. Telefonon foglaltunk asztalt, de akkor azt a választ kaptuk, hogy csak kinti asztalt kaphatunk és azt is csak bizonyos ideig, mert esküvőre készülnek....
2021.06.08családjával
Tegnap előtt sajnos a neszmélyi hilltop étteremben jártunk, családi ballagási ebéden. Sajnos, mert csak rossz élményt szereztünk: Korai előzetes asztalfoglalás ellenére olyan asztalt kaptunk, ami felett/mellett nem volt árnyék! A déli tűző napsütésben - jó 2 órán keresztül - 30 fokban szemben a...