Visszafogott élmény

Hilltop Étterem NeszmélyHilltop Étterem Neszmély a térképen

Átlagos 2022. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. április 21.
Átmentünk két vagy három falun étteremkeresőben, azután ez jött. Jó, akkor együnk itt. Amint bementem, eszembe jutott egy nevezetes borkóstoló a barátokkal, kijöttünk ide valaha, befizettünk és a felét a kikészített vödörbe öntöttük a boroknak. Olyan kellemetlen borélmény volt, hogy azóta sem iszom Hilltop bort, pedig ez már évtizedekkel ezelőtt történt. De a vacsora az jó volt, úgy emlékszem. Azóta volt ez a hely már év legjobb vagy legszebb eze meg aza. Sebaj, lássuk! A recepciós lány már a közeledtünkre előjött, üdvözölt minket, ez jó volt nagyon. Mondtuk, hogy itt ennénk, Nagyon jó, üljünk bárhová, kint vagy bent, szinte senki nem volt rajtunk kívül. Jó idő volt, kint eszünk. Rögtön küldi a felszolgálót. Háát... elég lassan tette meg a lány azt 5-10 métert, mert bizony vártunk egy darabig. Egyébként elhibáztuk, felültünk a felsőbb teraszra, a bejárat közelébe, onnan szebb a kilátás. Viszont sokkal kényelmetlenebbek a székek. Több helyen szakadtak is. Hát akkor itt eszünk. Az étlapnak csak kis részét tölti ki az étel, a nagyrész inkább az innivalókra koncentrál. Az ételválaszték viszonylag kicsi, de nagyon igényesnek tűnik. hangzatos neveik vannak az étkeknek. Nejem csirkét kért édesburgonyával, és meg pulled porkot csicseriborsóval. Hátha. Feleségem jobban örült, mint én az ételnek. Nekem ez nem volt gasztronagyágyú, a csicseriborsó paradicsomban pancsolt, a tányér közepén meg tényleg volt egy kis kupac tépett disznóhús, de körülbelül ennyi... meg valami zöldségdíszítés is, meg csírák is... Nem szólom le, megettem, de ettünk két tányér ételt, egyik sem volt egy homár vagy hegyi antilop, szóval két tányér étel és két pohár limonádé több mint 12000 forint volt. Aránytalannak tartom, ennyire nem volt finom. És nem a garas fogamhoz verése a mondanivalóm, de ezt semmi sem indokolta, hogy ennyi legyen. Ennyire nem szép környék, bár a WC-ben külön ki van írva, hogy ilyen csodálatos látvány mellett a világon alig van még más, aki könnyít magán. Nem szép a parkoló, nem szép a fémtartályokból álló borgyár, a kupac raklap, a szökőkút meg a terasz előtt egészen falusias bóvli, ahogy a szalagos kalitka is. Magánvéleményt olvashattál, kedves olvasó, és ez a vélemény, nem feltétlenül azonos az ittjartam.hu vagy mások véleményével.
Hilltop Étterem Neszmély - Külső képHilltop Étterem Neszmély - Külső képHilltop Étterem Neszmély - EgyébHilltop Étterem Neszmély - EgyébHilltop Étterem Neszmély - Külső képHilltop Étterem Neszmély - MosdóHilltop Étterem Neszmély - MosdóHilltop Étterem Neszmély - BelsőHilltop Étterem Neszmély - BelsőHilltop Étterem Neszmély - BelsőHilltop Étterem Neszmély - EgyébHilltop Étterem Neszmély - Külső képHilltop Étterem Neszmély - Étlap/itallapHilltop Étterem Neszmély - Étel/italHilltop Étterem Neszmély - Étel/italHilltop Étterem Neszmély - Étlap/itallapHilltop Étterem Neszmély - Étel/ital

Hilltop Étterem további értékelései

2021.07.28barátokkal
Közös szülinapozásra választottuk a Hilltop Éttermet, előzetesen netes oldalukról tájékozódva, képeket elnézegetve tökéletes választásnak tűnt. Telefonon foglaltunk asztalt, de akkor azt a választ kaptuk, hogy csak kinti asztalt kaphatunk és azt is csak bizonyos ideig, mert esküvőre készülnek....
2021.06.08családjával
Tegnap előtt sajnos a neszmélyi hilltop étteremben jártunk, családi ballagási ebéden. Sajnos, mert csak rossz élményt szereztünk: Korai előzetes asztalfoglalás ellenére olyan asztalt kaptunk, ami felett/mellett nem volt árnyék! A déli tűző napsütésben - jó 2 órán keresztül - 30 fokban szemben a...
2020.08.14családjával
Sajnos magáról a helyről nem tudok mit leírni,hiszen nem voltam ott!Csak annyit tudok ,hogy ide kaptunk ajándékba utalványt étkezésre.Mivel ezt tavaly karácsonyra kaptuk,gondoltuk az év elején meglátogatjuk az éttermet.Próbáltam tájékozódni a neten,és azt láttam,hogy az év elején felújítási...