Kis Toscana a Dunához közel, aggasztó változások

Hilltop Étterem NeszmélyHilltop Étterem Neszmély a térképen

2014. szeptemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2014. október 15.
Több éves kapcsolatot ápolok a Hilltop étteremmel. Néhány éve fedeztük fel magunknak és az első benyomásunk annyira kedvező volt, hogy az esküvőnk is ezen a helyen volt. Varászlatos panoráma nyílik a Dunára, illetve Szlovákiára Körös körül mindenütt szőlőtőkék, megszámlálhatatlan mennyiségben. Ne feledjük, egy borgazdaságnál járunk. Remekül kitalált ételek, gyors, udvarias kiszolgálás jellemezte a helyet...akkor. Mára történt néhány változás, ami határozottan nem tett jót a színvonalnak. Történt ugyanis, hogy az éttermet bérbe adták egy vállalkozónak, aki nemigen van otthon a vendéglátásban. Lecserélődött a pincérek csapata, egyúttal nőtt is a létszám, de sajnos a minőség romlott. Több alkalommal előfordult, hogy a kerthelyiségben foglaltunk helyet, majd közel negyedórát vártunk, mire előkerült egy pincér. Ez azért is volt bosszantó, mert nem mi voltunk az egyedüli vendégek, tehát bőven volt ok szemmel tartani a kerthelyiséget. Pontosabban szólva bőven lett volna ok...
Negyed óra elteltével meguntam a dolgot és lejelentkeztem a pincérnél, bemutatkoztam, hogy én vagyok a vendég és ha ez itt egy étterem, akkor ennék, de ehhez valakinek fel kellene venni a rendelést, mit tanácsol, mi legyen? Az lett, hogy végre tudtunk rendelni. Nem tudom, milyen új trend van kialakulóban a vendéglátás körében, de nem nagyon tetszik. A pincér nem egyszerre szolgál ki egy asztalt (alap hiba), nem jobb oldalról lép oda és teszi le a tányért, valamint, ha megköszönöm a kihozott ételt/italt, a válasz: "szívesen". Ez egy kétségkívül udvarias válasz, de nem ide való. Az "egészségére", "kedves egészségére", vagy épp "jó étvágyat", ha még a kiszolgálásnál tartunk, tökéletesen megfelelt korábban is. Az étterem több helyiségből áll, van egy nagyterem, hatalmas panorámaablakokkal, illetve van egy kisterem, ami különösen nyáron két dolog miatt kellemetlen: részben iszonyú meleg van, másrészt pedig temérdek légy kavar az ablakokon, illetve néha a vendégek közt is. Nem túl épületes látvány, amin kis odafigyeléssel javítani lehetne és kellene is.
Az étlap rendben van, látszik az elkészített fogásokon, hogy a szakács változatlan, amiből az is következik, hogy a séfnek van stílusa, ami felismerhető. Azonban világosan látszik, hogy az étlapba nem csak neki van beleszólása, hanem a költségvetésnek is. A köretek közül kikerült a vadrizs, őszinte sajnálatomra. Sajnos tetten érhető mind az étlapon, mind a helykarbantartásán a szűkre szabott költségvetés, de erre csak azt tudom mondani: nem kötelező senkinek éttermet üzemeltetnie, de ha valamit csinálunk, azt csináljuk jól, maximális erőbedobással!
Egyelőre megadom az ajánlott minősítést, de nagyon sok területen van szükség változtatásra!

Hilltop Étterem további értékelései

2022.04.21a párjával
Átmentünk két vagy három falun étteremkeresőben, azután ez jött. Jó, akkor együnk itt. Amint bementem, eszembe jutott egy nevezetes borkóstoló a barátokkal, kijöttünk ide valaha, befizettünk és a felét a kikészített vödörbe öntöttük a boroknak. Olyan kellemetlen borélmény volt, hogy azóta sem...
2021.07.28barátokkal
Közös szülinapozásra választottuk a Hilltop Éttermet, előzetesen netes oldalukról tájékozódva, képeket elnézegetve tökéletes választásnak tűnt. Telefonon foglaltunk asztalt, de akkor azt a választ kaptuk, hogy csak kinti asztalt kaphatunk és azt is csak bizonyos ideig, mert esküvőre készülnek....
2021.06.08családjával
Tegnap előtt sajnos a neszmélyi hilltop étteremben jártunk, családi ballagási ebéden. Sajnos, mert csak rossz élményt szereztünk: Korai előzetes asztalfoglalás ellenére olyan asztalt kaptunk, ami felett/mellett nem volt árnyék! A déli tűző napsütésben - jó 2 órán keresztül - 30 fokban szemben a...