ketten hétköznap este

Lucullus Fogadó étterme NoszlopLucullus Fogadó étterme Noszlop a térképen

2014. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. július 22.
A semmi közepén hirtelen feltűnik a kivirágzott étterem. Van nyitott és zárt terasza, belső étterme és különterme. Az étlapja hagyományos és erdei ételeket tartalmaz, de van gyerekeknek való is pld palacsinta lángos. Megérkezésünkkor éppen távozott egy többfős csoport, akik cigijüket szívták a nyitott teraszon, éppen ezért a meleg ellenére a zárt teraszra ültünk, mivel mi nem dohányzunk. A dohányzó hely valóban az épülettől külön álló asztalnál volt, de ennek ellenére nem ott dohányoztak és a pincérek ezért nem szóltak.
A kihozott étel adagok elfogytak, azaz nem túl sok, de nem is kevés, igaz még rendeltünk valamit mellé, tehát egy adaggal nem laktunk jól. A kiszolgálás gyors volt, az épület szép, közben olvasnivalót is találtunk a helyi ételekről, savanyúság és lekvár vásárlási lehetőségekről, amit nem hagytunk ki. Bent a fedett étterem részen szinte kiállításszerűen voltak kirakva lekvárok, savanyúságok, amelyekből lehetett vásárolni.
Az étterem szállodaként is üzemel, tehát itt is lehet aludni, reggeli is van, régebben kamionos pihenő lehetett. mikor mi ott voltunk, egy kamion sem volt ott.

Lucullus Fogadó étterme további értékelései

2024.04.27a párjával
Kb 15 éve járunk ide, évente párszor, ha Zalakarosra, vagy Balatonra mentünk, mindig megálltunk, nagyon szerettük ezt az éttermet.Tavaly családi okok miatt nem voltunk nyaralni, a tegnapi látogatás egy hatalmas csalódás volt. Elvitelre vásároltunk a menüből, a fokhagymakrémleves híg volt, a...
2023.11.12a párjával
Nagyon rég kb.tízenwgynéhány,hogy jártam itt.Akkor még elfogadható étel és italárak és jóízű ételt ehettünk.Kedves ,udvarias pincér szolgált ki. Nos a múlt heti "ebédünk"ugyanitt katasztrófa.....az önkiszolgálóról annyit.....hogy nem igaz.Két némának tűnő kislány ad a nem túl nagy...
2023.09.24családjával
17 óra 30 perc körüli időkörül jártunk arra. Gondoltuk egy vacsorára betérünk az étterembe. Kár volt. Önkiszolgáló jelleggel működik. Fél hat körül ,bőven vacsora időben, alig volt valami amiből lehetett választani. Az ételek a frisstől olyan messze voltak,mint Makó, Jeruzsálemtől a mondás...