Jót ettünk!

Kakukk Étterem NyírbátorKakukk Étterem Nyírbátor a térképen

2018. januárban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2018. január 15.
Mintha múzeumba léptünk volna! Korabeli képek a falon, bútorok, tálalószekrény porcelánokkal, kupák és kényelmes asztalok, székek. Az étlap bőséges választékot mutat. A helyhez hűen, Báthory-tálat kértünk, mely 2 személyes, de 3 személynek is elegendő. Minden finom és frissen készült. Egyet furcsáltunk, hogy fogast nem találtunk, de a másik székeken volt hely a kabátnak. Szívesen bejövünk ide máskor is!

Kakukk Étterem további értékelései

2022.10.10a párjával
A panzióban szálltunk meg, így kényelmes volt lesétálni az étterembe a vacsorához. Kevesen voltak, a csoportot későbbre várták, így hamar kaptunk enni-inni. A pincér kedves volt és tájékoztatott minket az italokról, ételekről. A borból kis kóstolót is kaptunk, hogy ízlik-e. Ízlett, így én a...
2022.07.12a párjával
A Kakukk étterem Nyírbátor központjában van, a fő parknak, térnek nevezhető centrum oldalán. Olvastam róla hideget, meleget, az ittjartam alapján vegyes a tapasztalat. Hát nézzük ebédtájt, nagy terem, aztán teljesen üres üljünk, ahová akarunk. Ülünk. Pincér jön, meg étlap is vele. Amúgy...
2019.01.10gyerekekkel
Tegnapi napon egy 25 fős társasággal mentünk be az étterembe egy temetés után. Az asztalokat nekünk kellet átrendezni,hogy elférjünk. Több pincér is volt. Csak mi voltunk az étterembe. A rendelések fele lemaradt a teához nem adtak első körben cukrot és citromot. Külön kellet kérni. Több személyes...
Termál Apartman Panzió Nyírbátor - Augusztus 20.