Nekem ez Az Étterem!

424 Ír Étterem & Söröző Nyíregyháza424 Ír Étterem & Söröző Nyíregyháza a térképen

Kiváló 2015. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. február 12.
Véletlenül akadtunk rá, még évekkel ezelőtt.Látogatás Magyarország legszebb állatkertjében, és legjobb éttermében, maradandó élmény volt, ez Nyíregyháza egy kis szelete. Azóta ha színvonalas helyre vágyunk, mindig oda megyünk a férjemmel.Én mindig Tulajdonos Ínyencpulykáját kérek,változatlanul,nem birok lejönni az ételről, aztán almás-csokis palacsintát. Isteni, minden,a hely, a kiszolgálás,a hangulat, az ár, bőséges étel.
Mi a szomszédos Hajdú-Bihar megyéből jártunk át, míg el nem költöztünk a Dunántúlra. Azóta,ha haza látogatunk a szülőkhöz, és ha csak időnk engedi, mindig ellátogatunk "Az Étterembe!"-Néhányszor már vettük a bátorságot,és kipróbáltuk a közelünkben lévő pár éttermet, de mindig az lett a vége, hogy ó, hát ez nem a 424! Most a minap is "kipróbáltunk" egyet, mondván 12.e van, mindjárt (4hónap)múlva ) 7 éves házasok leszünk, 17 éve együtt!Hát megint csak éhesen távoztunk, mérgelődtünk, hogy nem tudunk várni, míg haza nem látogatunk. Erre az ismerősöktől megkaptuk, hogy túl válogatósak vagyunk, hát ha ez a mi színvonalunk, és nem alább, akkor igen, válogatósak vagyunk, mert nekünk a 424 a mérce, és idáig még egy hely sem közelítette meg a 424 mindennemű színvonalát.
Ez van, már számolom a napokat, és nem csak azért mert láthatom a szüleimet.

424 Ír Étterem & Söröző további értékelései

2021.11.16a párjával
Imádom ezt a desszertet, és ahol látom, megkóstolom. Szerintem az egyik legcsodásabb sütemény-költemény, de legyetek óvatosak kedves Brownie-kedvelők és Brownie-kíváncsiak, mert nagyon el is lehet rontani (és ne fogjátok rám, hogy én beszéltelek rá a kóstolásra!). Tehát beültünk ide a 424-be, és...
2021.11.14barátokkal
A múzeumfaluba a Márton napi libanapokra érkeztünk, de ebédre újra a 424-ben kötöttünk ki. A hely semmit nem változottt. Az étlapon rengeteg ételből lehet választani, mindenből van fél adag is, a pincér már az ajtóban fogadott, kedves, udvarias volt. Átnézve az étlapot, nem találtunk libát, de...
2020.09.26barátokkal
Sóstói séta közben eleredt az eső, így bemenekültünk az étterembe, egy rég nam látott barátnőmmel sörözni. A teraszon kicsit vizesek voltak az asztalok, ezért bent ültünk le. Csak pihenni,sörözni, beszélgatni szerettünk volna. A pincér rögtön érkezéskor megkérdezte, hozhat e étlapot, nagyon...