Útba esett ,régota kiszemelt volt

Platán Csárda NyúlPlatán Csárda Nyúl a térképen

2019. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. október 7.
Útba esett ,régóta kiszemelt volt már de vagy nem voltunk éhesek vagy nagyon sokan voltak,most épp nem .Mi mindig hétvégén járunk arra ,és most kicsit éhesek is voltunk,így eljött az alkalom hogy betérjünk:)Kevesen voltak délután öt felé .Nagyon hangulatos, parasztházból kialakított étterem ,2 óriási telken kemencék, népi iparművészeti gyűjtemény,faragott székek, tömör fa asztalok,óriás terasz,népviseletben a pincérek,gyereksarok,játszótér kisállatok stb.Hangulat az van:) Esküvőkre is ideális helyszín .
Németeknek,átutazóknak,külföldieknek nagyon csalogató az egész és biztos leesik az állad neked is:)Fizetéskor is;)
Na de ne ugorjunk előre:)
Leültünk udvarias személyzet fogadott gyorsan kiszolgáltak minket.
Ital választék bőséges igényes.Épp arról beszéltünk hogy egy gasztronomiai műsor forgatáshoz(ami hétvegente dunán megy)tök jó helyszín lenne ez is.Kimentem a mosdóba meglepően tágas tiszta volt ,nagyon igényes volt ,pelenkázóval ellátva ,na de itt ért a meglepetés se szappan se kéztörlő nem volt .Nagyon bosszantó volt, mert mar nagyon kezet akartam mosni órak óta..Ez nálam minusz sok pont .....egész végig ezen kattogtam utána.
Kihozták az ételt ,az ehető volt ,bár a cigány pecsenye fatanyéron vicces volt ,mert alatta egy tányér is volt,amin a deszka folyton csúszkalt ,nehéz volt enni és nagyon úszott a zsírba az egész.
Utána kértem palacsintát ami borzasztó édes volt, nem volt finom számomra,nem kellett volna kérnem.Ettől függetlenül 1x meg lehetett enni ,de ettem már jobbat is máshol,máskor.sokszor.

Ketten 12 e fizettünk egy buza sörért, 2 főételért ,1 palacsintáért,ami nem lenne sok ha felejthetetlen lenne a vacsi(mert hogy volt mar ilyen sokszor,igaz inkabb a szomszedos országokba,ahol két orias halsteak körettel,sörrel került ennyibe és mai napig nosztalgiazunk rajta vagy 2 fantasztikus olasz pizza ,de ha az olyan akkor kit érdekel a cetli,nemigaz?.. vagy épp isteni mangalica tarja, fácán mell hm,sorolhatnám ..
Na mindegy ki kellett próbálni ,egynek jó volt,de nem leszünk gyakori fogyasztók az biztos.Én a barátom helyébe egy ft borravalot nem adtam volna a mosdós esetet miatt ..Ezt egyenesen nem tudom hova tenni ,ez megengedhetetlen egy ilyen helyen hogy nincs szappan és kéztörlő papir.Igazábol ez miatt értékelem le ..

Ajánlom mert betudom annak hogy hátha ez egyedi eset volt és más nem jár így .

Platán Csárda további értékelései

2018.06.26gyerekekkel
Évente többször elmegyünk Nyúl faluban a Platán csárda mellett és még csak most mentünk be. Mondjuk nem hivalkodó a portálja, hiszen egy parasztháznak néz ki. Nagyon kedvesek, szépek a népviseletbe öltözött pincérlányok, kik elénk tették az ételkölteményeket. Megnéztem a mellékhelyiséget is. Ők...
2014.05.10a párjával
Visszajáró vendégek vagyunk a csárdában. Ételek nagyon finomak. Kiszolgálás kedves. Az étterem mindig nagyon tiszta. Igazi csárda hangulat fogadja a kedves vendégeket. Közben falusi muzsika szól. Az udvarban nagy parkoló, körülütte egy kisebb múzeum tekinthető meg. A hátul szép kilátás nyílik a...
2013.11.07gyerekekkel
Elég gyakran járunk a családommal a csárdába,mivel közel van a lakhelyünkhöz.Ott jártunkkor még sosem ért negatívum,ami valljuk be manapság ritka.Maga a csárda nagyon hangulatos a xx.század közepét juttatja eszünkbe.Mozsarak,szenes vasaló,paraszt csizma,demizsonok,népviseleti ruhák stb.A...
Sokoró Fogadó Sokorópátka - Napi árak félpanziós ellátással
2024.12.31-ig
Sokoró Fogadó Sokorópátka
Golden Ball Club Hotel Győr - Napi árak reggelis ellátással
2024.12.01-ig
Golden Ball Club Hotel Győr
Thermál Hotel és Kemping Komárom - Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel
Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel