A Nyúl viszi a puskát

Szél Fiai Fogadó & Cellárium NyúlSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl a térképen

Kiváló 2016. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. május 8.
Hirtelen felindulásból jöttünk ide, útban hazafelé Bécsből. Először Győrben terveztük a megállást és az ebédet, de valahogy beugrott korábbi netes értékelésekből, hogy Győr és Pannonhalma között Nyúl településen van egy igen jó hírű étterem. Pontosabban egy fogadó és vendéglő. Amikor átmentünk a falun, és már a szőlőhely szűk utcáin tekeregtünk, kicsit elbizonytalanodtam, nem tévedtünk-e el, de egyáltalán nem, és nagyon is jó helyen jártunk.
Mondhatom, szerencsénk volt, mert nem foglaltunk előre, és a fogadó egy részében éppen vállalati csapatépítő tréninget tartottak, de ők már végeztek az ebéddel, elvonultak építeni a csapatukat, és így gyakorlatilag csak mi voltunk az egész vendéglőben. A kiszolgálás igen kedves, készséges, segítőkész.
Az üdvözlő falatkát követően érkeztek a forró levesek - erdőszéli gombaleves és tejfölös pityókaleves -, csészényi mennyiségben, de tele minden finomsággal, kiváló fűszerezéssel. A főételek sem okoztak csalódást. Bár a hús nem lógott le a tányér széléről, mégis laktató, kiadós fogás volt mindkettő. Az étlapon alapvetően házias ételek szerepelnek, helyi specialitások, vadételek, falusi ételek, kifejezetten a környék ízvilága és tradíciói. Az ételek összetevői és elkészítése részletesen le van írva az étlapon, így nagyjából van elképzelésünk, hogy milyen ételre számíthatunk. Az árak barátságosak, korrekt az árfekvés, levesek 1000 Ft körül, főételek 2-4000 Ft között többségében. Összesen 8400 Ft-ot fizettünk 2 főre (2 leves, 2 főétel, víz, üdítő), borravalóval együtt. Kötelező szervizdíj nincs. Bankkártyával lehet elvileg fizetni, de valami gond volt a terminállal ottjártunkkor.
Nagyon szívesen visszatérnék ide bármikor, de sajnos távol van tőlünk.
Szél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Külső képSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Külső képSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Külső képSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Külső képSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Külső képSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Külső képSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Külső képSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Külső képSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Étel/italSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Étel/italSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - MosdóSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - MosdóSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - BelsőSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Étlap/itallapSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Étlap/itallapSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Étlap/itallapSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Étlap/itallapSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Étlap/itallapSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Étlap/itallapSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Étlap/itallapSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - BelsőSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - BelsőSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Étel/italSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Étel/italSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Étel/italSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - BelsőSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Egyéb

Szél Fiai Fogadó & Cellárium további értékelései

2020.12.13barátokkal
A legszebb belterű éttermek egyike a Kárpát medencében, nem próbálom leírni, a fotók önmagukért beszélnek. Voltam már itt két ízben 2010 körül, ideje volt a helyet ismét meglátogatni. Az erdei gombaleves finom, korrekt, házias, de kissé kötelességszerű. 1450 forintért többet várnánk. Ez...
2017.03.03gyerekekkel
Már egy jó ideje készültünk meglátogatni a fogadót. Nem kellett csalódnunk, sőt! Kezdeném az érkezéssel. A személyzet előre köszön!! Foglaltunk asztalt és mindenkinek ezt ajánlom, mert lehet, hogy nem lesz hely. Egyből az asztalunkhoz vezettek és mindenben próbáltak a kedvünkben járni (etetőszék...
2016.05.18családjával
Előre foglaltam időpontot vasárnapra, de már csak 16 órától volt hely, napokkal előtte. Érkezésünkkor kisebb meglepődés mutatkozott a fiatal felszolgáló hölgyön, akinél érdeklődtünk, hova is ülhetünk le, melyik a mi asztalunk. Az első 2 percben három különböző alkalmazott is megkérdezte, hogy...