Jó ételek jó áron

Aranypatkó Csárda OrosházaAranypatkó Csárda Orosháza a térképen

2019. májusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2019. május 28.
Sajnos az időjárás elrontotta a vacsoránkat mivel zártkörű rendezvény volt az étteremben és mi a fedett teraszon tudtunk leülni. Sajnos akkor tört ki a vihar amikor kihozták az ételeket és ez kissé elrontotta az esténket. Evés közben eláztunk. De viszont finomak voltak az ételek. Ha sütütt volna a nap szuper esténk lett volna.

Aranypatkó Csárda további értékelései

2019.08.10a párjával
Évekkel ezelőtt jártunk arra, akkor még nem volt ilyen jó hely ez az étterem, de akkor is jó zöldborsó levest ettünk egy déli menüben. Most meglátogattuk Gyopáros fürdőt, és emlékezve a zöldborsó levesre, rögtön az érkezésnél beültünk ebédelni. Megláttunk egy különlegességet az étlapon, a...
2018.07.17a párjával
Érkezésünkkor kedvesen fogadtak, a rendelést felvevő pincér srác rendes volt. Az italokat viszonylag gyorsan kihozták, de az ételekre sokat vártunk, pedig ebédidőben voltunk és szerintem mi voltunk az egyetlenek, akik nem a napi menüt rendeltük. Egy kis és egy nagy adag ételt rendeltünk 2...
2018.01.22a párjával
2018. januárjában voltunk az Önök vendégei. 3 alkalommal látogattuk meg az éttermet, éppen Svédasztalos akciós hét volt. Remek kiszolgálás, választékos svédasztal, friss, finom ételek és sütemények. Maximálisan meg voltunk elégedve, mind a kiszolgálás, mind az ételek minőségére. Jó hírüket...